“Altijd Super”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Restaurants in Heemstede
Keukens: Australisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Modern Australian Cuisine is a combination of the various food cultures that call Australia home. With influences from Europe, Asia and the Mediteranean, Australian food has developed its own identity, which makes it one of the most exciting cuisines in the world today. We offer a warm modern atmosphere with a wine bar, a spacious dining room and a separate private dining room for groups up to 16 persons. We have the ability to accommodate group reservations up until 80 persons. In the summer months we also have a peaceful garden for alfresco style dining. Southern Cross can also cater for that special event at your home, work or even on location. If you are looking for "Australian flavours," we can provide it. From just food and drinks for a small gathering, to large events, we can organise it.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ons tafeltje nog bezet was kregen we direct een welkomst drankje van het huis. De menukaart biedt ruime keus aan Australische en Europese gerechten. De chef tovert met delicate smaakjes en wij genieten altijd weer van zijn creativiteit, een ster waardig. Het restaurant is altijd volgeboekt, de prijs-kwaliteit is bijzonder aantrekkelijk maar ook de bediening is attent en hartelijk. Steeds weer een feestje.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren al overheerlijk gegeten, zo natuurlijk vriendelijk. Daar kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen.
Wat opvalt is vooral de verschillende smaken die zijn samengebracht en ook dat ze precies weten wie wat besteld heeft. Dat hoeven ze nooit te vragen. Uitermate professioneel! Volgende keer komen we zeker weer smullen!

Datum van bezoek: maart 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten , en zo n professionele en zeer vriendelijke bediening. Je voelt je welkom, absolute topper voor n avond uit. Elke keer weer verassen ze je. Wel reserveren want vaak vol .

Datum van bezoek: februari 2020
30 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging hier terecht gekomen. Zou hier zelf niet zo snel zoeken naar een restaurant. Mooie entourage en erg vriendelijke bediening. Leuke typisch Australische gerechten (kangaroo en krokodil ) broodje huisgemaakt spread mag er ook zijn. Ik heb het bij 3 gangen gehouden, maar kom zeker een terug voor uitgebreid 4-5 gangen verrassingsmenu.

Datum van bezoek: januari 2020
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben voor de zoveelste maal weer uitstekend gegeten bij restaurant Southern Cross. We hebben ons met een 4 gangen verrassingsmenu laten verwennen met vis en vleesgerechten. Het geheel aangevuld met een wijnarrangement welke perfect was.
Het is aan te bevelen om te reserveren, want het is een geliefd restaurant.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Southern Cross bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Heemstede, Noord-Holland

In Restaurant Southern Cross geweest? Deel je ervaringen!