“Fantastisch authentiek Italiaans eten”
Beoordeling van Antica Osteria da Gisella

Antica Osteria da Gisella
Een tafel reserveren
wo 27/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 31 van 40 Restaurants in Heemstede
21 maart 2020 beoordeeld

We zijn vanavond heerlijk thuis uit eten geweest en hebben genoten van de authentieke Italiaanse keuken van Antica Osteria da Gisella. Wat een aanwinst voor Heemstede! Vanwege de Corna virus hebben ze nu gelukkig ook een bezorgservice waardoor we alsnog konden genieten van de mooie gerechten.

Als voorgerecht hadden we samen de Il Bufalino, een mix van zeer mooie kazen en vleeswaren, allemaal van de buffel! Als hoofdgerechten namen we de Lasagna Classica en de Parmiggiana di melanzana. Deze laatste had echt een heerlijke rokerige smaak. Al met al voelde het als een avondje uit maar dan thuis. Onze complimenten voor de chef en een aanrader voor iedereen in Heemstede en omgeving.

Datum van bezoek: maart 2020
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door Corona niet in restaurant zelf kunnen eten, maar eten laten bezorgen. Wow, wat lekker! Aanrader.
Met gezin (2 volwassenen 2 kinderen) hebben we 1 anitpasti, 2 prima piatti en 3 secondi besteld. Was genoeg, maar smaakte zeker naar meer. Kinderen vonden het ook erg lekker. Penne Bolognese was lekker, Baccala was erg goed, alles was lekker. Zelfs het brood.
Hoop heel erg dat we snel in het restaurant kunnen eten, de reservering was al gemaakt...

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Antica Osteria da Gisella bekeken, bekeken ook

In Antica Osteria da Gisella geweest? Deel je ervaringen!