Beoordeeld op 21 juni 2016

Wat een verademing om in dit hotel te logeren. Rustig gelegen, airco aanwezig en goed diner en ontbijt. Er is een zwembad aanwezig. De bediening was ook prima en men sprak hier Engels, wat niet overal het geval is.

Kamertip: Het uitzicht is overal prima omdat het hotel op een heuvel ligt.
Datum van verblijf: juni 2016
Residenza F, Direttore van Residenza Fontanelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2016

Thank you for your review!
Best wishes, hoping to see you soon again!

Rugini Marco
Residenza Fontanelle

Beoordeeld op 20 oktober 2015

Mooi ogend hotel met vriendelijk personeel.
Gezellige bar/zithoek en prima ontbijt.
Zwembad en fitnessruimte aanwezig (zwembad alleen in zomerseizoen geopend)
Goede prijs /kwaliteit verhouding. Centraal gelegen voor Rome, Florence, Orvieto en nabij Assisi.

Datum van verblijf: oktober 2015

Thanks for your review and sorry for the late of the answer!
I hope to see you soon again!

Rugini Marco
Residenza Fontanelle

Beoordeeld op 8 augustus 2014

Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Ruime kamer en badkamer, netjes.
Goeie airco op de kamer en de zon kan je buiten houden dank zij het rolluik, wat een groot plus punt is.
Groot, mooi en proper zwembad.
Ontbijt was eens met niet zo vers brood, èèn vriendelijke opmerking hierover gemaakt aan de receptie en het euvel was van de baan.
Je kan feitelijk zo goed als niks mis vragen aan het personeel.

We hebben iedere avond een diner genomen aan het zwembad, met bediening van Marco.
Een super aangename en vriendelijke man.
We werden verwend met super lekker voorgesteld eten en drank.
Hij gidste ons door de Italiaanse keuken en drank.
Een dikke pluim voor Marco, SUPER.

Kamertip: Met een vriendelijk woord en een glimlach krijg je veel gedaan
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 30 juli 2014

Propere en ruime kamers met deftig badkamers. We hadden 2 kamers genomen en kregen er een met douche en een met brubbelbad. Alleen jammer dat het zwembad enkel gebruikt mag worden mits gebruik van een badmuts. Naar Italiaanse normen uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 23 augustus 2012

Hotel Fontanelle ligt midden een gebied met grote winkels en garages. Vlakbij is een groot shoppingcenter. Het voordeel is dat het hotel heel centraal gelegen is op slechts een 10 min van Perugia centrum en de autosnelweg. Je hebt wel een auto nodig om in het centrum van Perugia te komen. Op een klein uurtje sta je ook in Assisie. In het hotel zelf merk je niets van die minder romatische omgeving. Het personeel is supervriendelijk. de kamers zijn kraaknet, de airco werkt perfect, het zembad is super proper. Het is er ook stil. Alleen het eten is ietsje minder dan wat in een ander naburig restaurant geserveerd wordt. Ook het ontbijt kan naar onze normen beter. Er is bijna geen brood, wel allerhande taarten. Het is zeker en vat ook een kindvriendelijk hotel.

Datum van verblijf: augustus 2012