Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (240)
Beoordelingen filteren
240 resultaten
Waardering van reizigers
139
71
14
6
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
139
71
14
6
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 240 beoordelingen
Beoordeeld op 7 september 2011

Positief: Hele mooie locatie met uitzicht over het vallei bij Perugia. De afstand tot de stad met de auto is kort. Personeel probeert je in het algemeen het naar je zin te maken.
Negatief: In onze hotelkamer was geen koelruimte / minibar aanwezig. Handdoeken worden standaard 1 keer per week (!) verschoond, vaker kost 10 euro per keer. Dit geldt ook voor de kamer. Op de site van booking.com wordt gesproken over gratis voorzieningen waaronder het zwembad en ligstoelen... Voor de ligstoelen moet echter 5 euro per persoon per dag of 30 euro per week extra worden betaald. Het ontbijt beperkt zich tot toast / koekjes en thee of koffie. Dit kan geen ontbijt genoemd worden. Wij hebben uiteindelijk zelf extra eten gehaald bij een lokale supermarkt. De receptie is niet de hele dag bemand, waardoor je niet de gehele dag drinken of eten kunt bestellen.
De negatieve punten zijn besproken met de eigenaren, zij geven aan dat voor de lage prijs niet meer kwaliteit kan worden geboden. De tekst op booking.com is derhalve soms misleidend.

Kamertip: Let op: er is een groot verschil verschil tussen het appartement (met keuken, koelkast) en de hotelkamers.
Datum van verblijf: september 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank CaminadaR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
domusv, Proprietario van Domus Volumnia Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2012
Google-vertaling

gentilissimi signori,
ci dispiace moltissimo che il vostro soggiorno non sia stato positivo e abbiate avuto degli inconvenienti.
Ci dispiace soprattutto che ci siano stati segnalati al momento, senza avere possibilità di porre rimedio e ne abbiate solo subito le conseguenze...
certamente una migliore comunicazione avrebbe risolto tante cose.
Ci dispiace soprattutto perché essendo la nostra una piccola struttura a gestione familiare, mettiamo tutta la passione possibile per rendere il soggiorno dei nostri clienti qualcosa di speciale, trasformandoli spesso in amici.
A parziale giustificazione e scusante possiamo dire che:
L'appartamento che avete avuto è molto richiesto dalle coppie giovani che lo trovano molto romantico, visto che è una mansarda, ma avremmo potuto anche cambiarvelo.
il clima caldo dello stesso è stato causato da un non perfetto funzionamento del condizionatore che il giorno successivo, su segnalazione di un altro cliente, abbiamo aggiustato.
Vi ringraziamo di riconoscere che il giardino e la zona piscina è gradevole e ben curata.
Relativamente al costo, anche questo è un problema di comunicazione in quanto
la piscina è gratuita, ovvero compresa nel prezzo, solo nel caso di alcune tipologie di soggiorno, e su richiesta, l'uso del servizio per ombrelloni, sdraie, vasca idromassaggio, sala relax con sauna, bagno turco e vasca idromassaggio, teli ecc., così come succede anche nelle località balneari, hanno un costo che nel nostro caso è di soli 4,2 euro al giorno, che ci sembrano equilibrati e vantaggiosi per il servizio che offrono.
Relativamente alla colazione ci dispiace che non è stato compreso che si tratta di colazione continentale e non internazionale, ovvero italiana, composta da caffè o cappuccino, brioches, dolci, marmellate, burro e fette biscottate.
Anche in questo caso su richiesta avremmo potuto provvedere...
Ci auguriamo di avervi ancora nostri ospiti, certi di ribaltare il vostro giudizio e trasformarvi in nostri fans...
cordiali saluti..

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met RCI
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2019

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
domusv, Proprietario van Domus Volumnia Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken