Lol.travel
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 7 januari 2018

Een modern hotel in Perugia, nette goed verzorgde kamers met lekkere bedden. Het ontbijt was prima en een drankje in de lounge is ook niet verkeerd. Een fraai zwembad in een parkachtige omgeving maakt het plaatje compleet.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
EdenHotels R, Direttore van Hotel La Meridiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Jo B,
Thank you for the great review of our Hotel La Meridiana!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
the Management

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

De beoordelingen waren redelijk tot goed, de foto's waren prima. Leek een prima plek voor een gezin op doorreis. Hotel ziet er in de basis goed uit. Als je beter kijkt is het wat kaal allemaal ipv strak/modern. Receptie was prima, vriendelijk en hulpvaardig. Familiekamer was niet groot maar groot genoeg met een stapelbed voor de kinderen.
Hygiene was matig: vlekken op tapijt en wanden maar ook vlekken op de wijnglazen in de bar. Eten was slecht, bruine sla en uitgedroogde tomaat. Zelf de pasta smaakte niet. Bediening was gehaast en rende (letterlijk) door het restaurant/eetzaal. Voor restaurant en bar betaal je de hoofdprijs, je mag dus meer verwachten.
Bij het uitchecken wel weer uitstekend geholpen aan de balie.

Datum van verblijf: augustus 2017
EdenHotels R, Direttore van Hotel La Meridiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

Dear Broer7,
Thank you for taking the time to share your feedback of Hotel La Meridiana.
Every consideration of our guests is extremely important for us to improve our services.
Hoping, despite everything, to receive you again here.
We wish you a good day.
Sincerely,
The Management

Beoordeeld op 30 december 2016

De algemene kwaliteit is goed maar ook niet meer. Bij ons bezoek waren er stagiairs aan het werk die amper iets buiten het normale standaard werk aan kunnen. Bij het uitchecken ook lang moeten wachten. Maar al bij al niet slecht voor zijn prijs.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Onze verwachtingen waren niet zo hoog voor we naar dit hotel afreisden. Echter bij aankomst viel dit allemaal zeer goed mee, te beginnen bij de vriendelijke ontvangst aan de receptie. De algemene indruk van het moderne interieur viel bij ons ook goed in de smaak en vooral de nette kamers met flat screen tv, echter zonder terras. Geen grote drukte in de periode eind sep. begin okt. Bij al wat je vroeg aan het personeel, niets was hen te veel, van receptie, restaurant tot poetsploeg. Genoeg te eten bij het ontbijt en zeer verzorgde schotels bij het diner. Wel dure frisdranken, 4 euro voor een blikje cola. Dit hotel is zodanig gelegen dat men sowieso een auto nodig heeft om naar bvb. het centrum van Perugia te gaan. Er is wel een shuttle dienst voorzien van het hotel zelf.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016

Het is geen traditioneel hotel meer een zakenhotel. Zwembad en omgeving van het zwembad zijn prima. Kamers waren ook prima. We hadden half pension en kwamen die avond in het restaurant, eigenlijk kan je het niet zo noemen het lijkt meer op een eetzaal van een soort kazerne. Zeer ongezellig. En dan de bediening die van hot naar her rende wat een zeer onrustig gevoel gaf. Het eten daarentegen smaakte prima, en dat was tegen de verwachting in. Niet iedereen kreeg het eten gelijktijd wat zeer storend was.

Kamertip: Vraag kamer op de eerste verdiepinf
Datum van verblijf: juni 2016