105 US$
Hotels.com89 US$
Snaptravel91 US$
Prestigia.com115 US$
Beoordeeld op 5 juli 2019

Hele goeie ontvangst van het vriendlijke personeel .et uitleg waar je moet zijn om te ontbijten , alsook waar je met zijn voor het avondeten als je in half pension verblijft.
Ook daar wordt je heel vriendlijk ontvangen en bedient van het lekker en afwisseld 3 gangenmenu
Mooi verzorgd , proper , goeie bediening, hele goeie ligging om uitstappen te doen.
Geen overlast van lawaai door een drukke weg.
Grote keus bij het ontbijt.
Ook een goed verzorgd zwembad.
Ook hondvriendelijk hotel, hond is overal welkom

Datum van verblijf: juli 2019
Info R, Direttore van Relais dell'Olmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear Renata T,
thank you for your review!!!We have loved it, Thank you very much again! We have enjoyed your positive comment on the our services. This makes us totally happy! It has been a pleasure to welcome and assist you during your stay. We hope to see you again.
Best regards,

Beoordeeld op 25 juni 2019

Hotel centraal gelegen om verschillende bekende toeristische plaatsen te bezoeken. Heerlijk proper zwembad om nog eens te zwemmen na een vermoeiende dag. Vriendelijk personeel, goed onthaal.
Ontbijt, veel variatie.

Datum van verblijf: juni 2019

Dear Roving49964361085,
thank you so much for your review. It was a pleasure to meet you and we are very glad to know that you appreciated our Relais, the location, breakfast and especially our staff. Every day we work hard to guarantee to our customers our best services of our guest. Our Relais is strategically located to visit interesting towns and medieval village near Perugia, so we are so happy that you enjoed this opportunity!
Looking forward to see you again soon.
Kind regards,

Beoordeeld op 18 november 2018

ter verwacht

Over het algemeen gezien vind ik dit geen 4 sterren waard, er hangt een kille zakelijke sfeer, een echt vakantiegevoel had ik er niet. Onze kamer was heel donker met 2 kleine raampjes, heel weinig kastruimte voor 4 en een badkamer voor mindervaliden. De ligging is heel triest, in industriegebied, naast autostrade, aan het zwembad hoor je soms het verkeer. WiFi was ook zeer slecht. Het enige positieve aan dit hotel was het eten s avonds, dat was lekker.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel! Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers, mooi zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet terras voorzien waar het heerlijk zitten is s’avonds. Er waren veel Belgen tijdens ons verblijf wat leuk was voor de kinderen. Top!!! Dicht bij de autostrade.

Datum van verblijf: juni 2018
ClaudiaBellachioma, Direttore van Relais dell'Olmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear 7kristofv,
Thank you for your review. We are happy that you have had a nice stay in our Relais. Our location is in fact very popular because it is really convenient to reach the most interesting places of our region.
Looking forward to welcoming and serving you again in our hotel and city, we all wish you a lovely summer.
Sincerely,

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Goed 4-sterren hotel met een beperkt aantal kamers waardoor het de gezelligheid niet verliest. Deel van de kamers is nieuw/vernieuwd. Kamers zijn voorzien van alle comfort, zeer hygiënisch en geen andere, storende geluiden hoorbaar.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is uitgebreid en lekker. Alle producten zijn vers en worden voldoende aangevuld. Ontbijten doe je met zicht op het zwembad.

Het avondeten wordt geserveerd in het nabijgelegen restaurant. Het eten is van uitstekende kwaliteit kwaliteit en steeds keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Voldoende tijd tussen de gerechten en het is prachtig zitten in de ruime tuin.

Bedankt voor het aangename verblijf Relais Dell'Olmo!

Datum van verblijf: juli 2018

Dear Stijn V,
I thank you for the preference given our Relais dell'Olmo for your stay in Umbria and for your kind and positive comments
We continuously strives to meet our clients' needs and expectation and it is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience and we look forward to serving you in the future.

Best regards,