eDreams
BESPAAR 13 US$
Orbitz.com
Lol.travel94 US$
Beoordeeld op 14 mei 2019

Het hotel ligt in een rustige buitenwijk met voldoende (gratis) parkeerplaatsen voor de auto. En, wat niet onbelangrijk is, op loopafstand van de Mini-Metro, die je in no time van 'onder' naar 'boven' brengt in het stadscentrum. Lopend kun je die afstand ook afleggen, maar dat is - gelet op het stijgingspercentage van de wegen er naar toe - niet aan te raden. Per tot met de Mini-Metro ben je 1,50 euro kwijt. En ze vetrekken om de 5 tot 10 minuten.
Het hotel is groot, heel groot. Van de receptie tot aan de kamer die wij hadden was je zo 10 minuten onderweg.
De ontbijtzaal is groot en pilletjes. Heeeeel veeleer zoet kun je er 's ochtends eten. In een hoekje vind je nog wat gewoon brood met beleg (kaas en vlees), maar het is even zoeken.
Eten kun je er ook, alhoewel het voor de sfeer natuurlijk aan te raden is om in een van de leuke restaurantjes in de binnenstad te gaan lunchen of dineren.
De kaart van het restaurant in het hotel is aardig, maar je kunt merken dat het een groot hotel is. De koks zullen er ongetwijfeld met liefde koken, maar de verfijnde Italiaanse keuken is het (net) niet. Er is wel volop keuze in wijnen.
De bediening doet zijn best, maar als het restaurant vol zit (op 1 van de 2 avonden dat wij er aten) kwamen ze net wat handjes te kort.
Voor een maaltijd als je net bent aan gekomen is het een goed restaurant. Maar voor gezelligheid en verfijnd eten even met de Mini-Metro.
De kamer was standaard maar goed. De sfeer in het hotel zelf is door zijn Jazz & Wine imago wel bijzonder. Dat kan je nergens ontgaan. En dat maakt het wel een beetje bijzonder.

Datum van verblijf: april 2019
Apice H, Direttore van Hotel Gio' Wine e Jazz Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Good Morning!
Thank you for your review e for your detailed description about our structure. We hope to see you again!

Best Regards

Beoordeeld op 31 augustus 2018

Een hotel dicht tegen het historische centrum van Perugia aan. Een goede uitvalbasis voor een aantal interessante plaatsen in de omgeving. Fijne hotelkamer ruim en schoon en zwembad op het dak aanwezig (niet al te groot maar wel fijn). Voor de liefhebbers van een bad deze was niet in de badkamer aanwezig. Een leuke uitvalbasis voor bijvoorbeeld een lang weekend weg. De service die wij hebben mogen ervaren was uitstekend. Ontbijtzaal ruim opgezet en veel variatie. Vergeet vooral niet een keer te reserveren in het restaurant van het hotel. Goed eten & fijne bediening. Ga zeker nog een keer naar Perugia en boek dan weer dit hotel als het beschikbaar is. Prijs kwaliteit is perfect.

Datum van verblijf: augustus 2018
ServizioClientiApice, Direttore van Hotel Gio' Wine e Jazz Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Good Morning,

Thank you very much for your fantastic review!
Best Regards

Beoordeeld op 21 september 2017

Wine en Jazz manifest aanwezig in dit hotel. Wij hadden een relatief kleine kamer met lekkende bad/douche kuip. Ontbijt is uitgebreid in buffetvorm en continentaal.
Voldoende parking bij het hotel. Gunstige ligging tov centrum van Perugia.
Zeer vriendelijk personeel. Al bij al een aanrader. Spijtig van de te kleine verouderder kamer.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Uitstekend hotel met gunstige ligging t.o.v. Het prachtige centrum. Kamers zijn modern, schoon en het personeel vriendelijk. Het ontbijt is veelzijdig. Het hotel is wel erg groot. Het is opgesplitst in twee delen verbonden met een gang onder een weg door. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: augustus 2017
ServizioClientiApice, Direttore van Hotel Gio' Wine e Jazz Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Dear Rolando
Thanks for your nice review,
see you a next time in Perugia!

Beoordeeld op 26 augustus 2016

Hotel is wat ver van de binnenstad maar je kan er met de minimetro wel snel zijn. In augustus is de minimetro vaak in onderhoud, dan moet je een eind omhoog lopen. Fijn zwembad en goed ontbijt. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
ServizioClientiApice, Direttore van Hotel Gio' Wine e Jazz Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Thank you AnjauitDronten to recommend our hotel! We hope you will come back to visit us!