Travelocity
Hurb
StayForLong
Agoda.com
Beoordeeld op 30 september 2018

Heel grote kamer met zeer ruime badkamer en heel goed bed.
Publieke parking garage gelegen vlakbij het hotel te bereiken via roltrap. We kochten er een multipass voor 5 dagen zodat we de ganse periode vrij in- en uit konden rijden.
Heel vriendelijk onthaal. Personeel in het resaurant was iets minder vriendelijk. Ontbijt was goed met ruime keuze. Alleen de pistolekes waren aan de harde kant en een lekkere boterham was er ook niet te vinden.

Hotel is gelegen vlakbij de oude stad, eenvoudig te bereiken via een 5-tal roltrappen door een historisch pand.

Hotel is een aanrader om te verblijven wanneer je met de auto Umbrië wil verkennen om dan 's avonds een gezellig restaurantje of terrasje op te zoeken in de oude stad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 mei 2017

Prima hotel op een uitstekende locatie. Enkele tientallen meters van de roltrappen naar het historisch stadscentrum gelegen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn uitstekend. Groot en schoon. Badkamer is schoon en heeft een prima douche. Ontbijt is erg uitgebreid. Privéparkeerplaatsen beschikbaar.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, kamers misschien wat verouderd maar hier ligt net de charme. Badkamer met alle voorzieningen en infra rood lamp om je nek extra te ontlasten. Goede matras maar een beetje aan de harde kant.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

I pakket, zwembad, fitness, uiterst vriendelijke staff, ontbijt kan iets beter qua kwaliteit voor 4-sterren, ideale startlocatie voor meerdere uitstappen, bus, Paolina richting centrum, Passigniano, Asissië. 3 dagen Perugia lijkt voldoende om de stad uit te pluizen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

Het hotel ligt precies bij het roltrappensysteem naar het centrum van de stad. Ideaal voor uitstapjes. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed en de kamer ruim, met een prachtig uitzicht. De prijs/ kwaliteitsverhouding zeer goed.

Kamertip: Wij hadden een tweepersoonskamer van 18 m2 en die was goed. Had gevraagd om een mooi uitzicht en ook gekregen.
Datum van verblijf: juni 2016