79 US$
Booking.com91 US$
eDreams91 US$
Travelocity79 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel om Perugia te bezoeken. Het hotel ligt op 15-20 minuten loopafstand van het historische centrum. Het hotel verzorgt ook een paar keer per dag gratis vervoer naar de stad en weer terug. De airco was stil en hield de kamer, ondanks de hitte buiten, prima koel. De badkamer was aan de kleine kant en verouderd. Het uitzicht vanuit de kamer is geweldig! Zie foto. Het ontbijt was prima verzorgd en er was ruim voldoende gratis parkeergelegenheid. Het hotel heeft ook een dakterras waar je na een lange dag wandelen door de stad nog even lekker van de zon kunt genieten in een prima ligstoel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2015

De eerste indruk is er inderdaad één van een gedateerd hotel maar eenmaal men echt goed rondkijkt, ziet men dat het een leuk hotel is met propere kamers, super vriendelijk personeel, altijd behulpzaam waar nodig, lekker avondeten, uitstekend werkende wifi verbinding, een goede shuttle service zowel tussen luchthaven en hotel als tussen hotel en centrum. Minpuntjes blijven vooral de te kleine badkamer en het ontbijt, hoewel de meningen over het ontbijt tussen mijn man en ik hierover verdeeld zijn. Het brood vonden we wel allebei niet te vreten :-) Ik vond het voor de rest enkel en alleen een te zoet en te weinig gevarieerd aanbod. Er werd wel cappuccino ter plaatse gezet en persoonlijk bediend aan tafel. Andere warme dranken waren aan de automaat te verkrijgen. Conclusie een voortreffelijk drie-sterren hotel.

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op Umbrië!
Datum van verblijf: oktober 2015
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2015

Lieve Grietje allereerst bedankt voor de prachtige woorden dat we brachten op onze Hotel Ilgo Perugia centrum. We proberen altijd om de beste service te bieden en wanneer onze klanten zijn zo tevreden met ons is een groot genoegen om te lezen. We kijken weer vooruit naar de Ilgo.

Beoordeeld op 22 mei 2015 via mobiele applicatie

Hebben hier 5 nachten doorgebracht, prima kamers misschien wat gedateerd maar de badkamer, al is deze klein heeft alles. Badlakens en handdoeken worden gewisseld als je ze op de grond legt. De ligging is rustig net buiten het oude centrum en een flinke wandeling, maar zeker goed te doen. Er gaat ook een pendel busje 3 x in ochtend en 3 x einde dag. Kan je gewoon in de stad gaan eten. Het restaurant is erg goed, geen uitgebreide kaart maar heerlijke lokale gerechten. Ook vegetarisch en glutenvrije keuzes! En goed betaalbaar! Ontbijt is Italiaans en American. Dus ook hartige dingen. Prima uitvalbasis om Umbrië te verkennen. Door de ligging aan de rand van de stad hoef je niet steeds door het drukkere centrum.

Datum van verblijf: mei 2015
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2015

Grazie Signor Dirk per le sue bellissime parole. Tutto lo staff la saluta. Siamo davvero felici che lei abbia potuto apprezzare la varietà del nostro menù e la cordialità del personale. Ci auguriamo che torni presto da noi!

Beoordeeld op 17 oktober 2014

Het hotel is qua inrichting verouderd, de badkamer basic, vasttapijt op de slaapkamer : niet hygienisch - het eten was een grote teleurstelling, behalve de laatste dag : was blijkbaar bedoeld om de slechte "rest" te doen vergeten - absoluut geen rustige nachtrust - 's morgens vroeg om halfzes vertrekken er al bussen vol toeristen, staan te draaien op de parking, dus : gedaan met rustig slapen, een doorgangshotel blijkbaar voor 1 nacht voor vooral Japanse toeristen, een positief punt : het bad- en bedlinnen was fris en schoon, en de handdoeken werden dagelijks - zonder vragen vernieuwd - en het personeel is super vriendelijk -

Kamertip: een ander hotel kiezen
Datum van verblijf: september 2014
hotelilgo, Direttore van Ilgo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2015

Thank you for your kind words. We hope to see you very soon.

Beoordeeld op 15 april 2014

Het hotel ligt net buiten het stadscentrum van Perugia. Ruime parking, ook voor autocars. De toegang is niet simpel maar het lukte mij met een bus van 13 m. Zeer vriendelijk onthaal, prima bediening, ruime kamers voorzien van alle comfort. Eigen hotel pendelbus naar centrum (2x in de voormidag)

Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken