Travelocity
travelup.com
Orbitz.com
Prestigia.com
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Reeds de tweede keer dat we hier kwamen en terecht! Prachtig hotel met zeer mooie, ruime, propere kamers. Centrale ligging. Het ontbijtbuffet is fenomenaal lekker en uitgebreid! Vriendelijk personeel en leuke spa. Zeker een aanrader voor citytrip in Perugia!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 maart 2017

heel leuk hotel, zeer goede service, leuk zwembad, goed ontbijt. goede bedden. personeel spreekt enges (wat een plus punt is in Italië)
Mooi gelegen, op het bovenste verdiep heb je een mooi uitzicht op de streek.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

De ligging is prachtig. Het uitzicht is schitterend. En je loopt zo de oude stad in. De kamers zijn ruim, evenals de badkamer. De valetparking levert goeie service. Het ontbijt is duur maar daar zijn in de directe omgeving genoeg alternatieven voor. De slijtage overal heeft zijn eigen charme.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 juli 2015

Dit hotel heeft zeker charme, je waant je 80 jaar terug in de tijd hier.
Naar de maatstaven van nu wat oubollig en in mijn bescheiden mening toe aan een wat moderner uitstraling.Daarentegen nog steeds van alle gemakken voorzien.
Ligging is zeer goed, prachtig uitzicht en op loopafstand van het oude centrum.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.We kregen ongevraagd een upgrade van onze gewone kamer naar een suite!We hebben een prima diner genoten.
Minpuntje: de hoge prijs van het ontbijt.Prijs/kwaliteitverhouding redelijk.
Al met al toch aan te bevelen voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 oktober 2014

Kom je in Brufani, begint het al bij het parkeren. Goed verzorgd, recht voor de deur.
Binnenkomst wat gedateerd, maar de kamer zeer groot.
Airconditioning werkt perfect. Het chocola,tje ligt klaar op een opengeslagen bed.
Je voelt je gewaardeerd.
Een bijzonderheid is het zwembad onder het hotel, niet te groot, maar voldoende voor
je dagelijkse training.
De ligging is uitstekend tov (bijna) alle bezienswaardigheden.
In Juli is er op zondag markt . Moet je meemaken.
Voor deze prijs is het waarde voor je geld.Value for money.

Kamertip: Kies een kamer aan de binnenzijde. Maar dit zijn wel de wat duurdere kamers
Datum van verblijf: juli 2014