Beoordeeld op 28 augustus 2013

Een hotel met veel potentieel, maar wat gaat er hier allemaal fout.
Vuile liften, vuile gangen die niet gekuist of zelfs niet gestofzuigd werden voor de 3 dagen die we hier verbleven.
Vuile kamers met lekkende airco, natte tapijt met ringen, vuile en defecte doucheslang en douchekop.
Geen gemakkelijke bedden ...
Zéér slecht ontbijt (vieze aankleirende eiersalade, niet vers, kaas met randen doordat er geen koeling was en alles open en bloot werd gestald, ...
Je zou er tot 10u30 kunnen ontbijten, maar om 10u1O was er niets meer en werd er ook niets meer aangevuld. Meer nog, de bediening merkte zelfs op, door te wijzen met de vinger naar de pols, 'weet je wel hoe laat het is' ... Onvriendelijk personeel.
Het zwembad is eerder een troebel, koud badje op een dakverdieping dat er verwaarloost, vuil en vies bij ligt. De parking is steeds volzet op de late uren en dan moet je je wagen maar ergens anders kwijt raken.
De achteruitgang is ook een plaatje.
Er is hier zeker geen onderhoudspersoneel voor de kleine reparaties en klusjes ...
En zo kunnen we blijven verder gaan.
Eerder een 2/10 voor het potentieel dat dit hotel zou kunnen hebben. Jammer ...
PS. Nog dit, ... het poetspersoneel verontschuldigde zich naar ons, omdat ze meermaals gezamenlijk op de buitentrap zaten te roken/eten/plezier maken ...
Kijk even naar de foto's ... ze spreken voor zich ... let op elk detail ...

Kamertip: De superior tweepersoonskamers met 1 of 2 bedden zijn echt wel heel erg klein. We hebben dit opgemerkt, en gelukkig kregen we een gratis update omdat er nog kamers vrij waren. Vraag een kamer dat zo hoog mogelijk ligt, dan heb je nog een uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 9 augustus 2013

Nette, ruime kamer, iets kleinere badkamer, fijne service. Inderdaad een klein zwembad maar wel met een weids uitzicht en toch verfrissend na een warm bezoek aan de stad Perugia. Perugia enkel met de auto bereikbaar en te ver om te voet (toch zeker in het warme weer). Handig met de parking ondergronds maar wel wat een onverzorgde doorgang naar de lift vanuit de keldergarage.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 20 juli 2013

Voor we vertrokken had ik reeds verschillende sites gecontroleerd en gelezen over de problemen met het zwembad. wij hadden gekozen voor een half pension.
Het restaurant biedt een goede kwaliteit aan. Maar het restaurant was niet voorbereid op gasten van het hotel, dus grote onduidelijkheid van nu al dan niet inbegrepen is in de prijs.
Het personeel kan enkele basisbegrippen engels, maar voor de rest is het behelpen met gebaren.
In het hotel hadden we het geluk om een ruime, mooie en propere kamer te hebben. Het zwembad was pas in orde na 4 dagen en wat geklaag. De lounge bar is gesneuveld wegens besparingen.
Goed hotel wanneer je op korte tijd umbrië wil verkennen. Maar niet aanrader voor een échte zomervakantie.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 24 september 2012

Vol verwachting afgereisd naar Umbrië, meer specifiek naar Perugia. Het bezienswaardige historische centrum was erg klein; dus met 2 dagen had je het helemaal gezien. Gelukkig bezochten we Assisi en Siena en een aantal kleinere steden, dus al met al wel genoten in deze streek. Het hotel lag behoorlijk ver van het centrum (zeker 20 minuten lopen) en het personeel was i.h.a. niet geïnteresseerd in de gast. Kamer was verder prima en de faciliteiten voor een hotel van dit niveau ook in orde. Ontbijt was goed verzorgd en meer dan ruim voldoende. We waren vroeg in mei en het was frisjes tegen de avond, wat natuurlijk ook niet bevorderlijk is voor een goede appreciatie!

Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 7 augustus 2009

Hotel is prima, enkel minpunt is de badkamer(te klein).

Datum van verblijf: juli 2009