70 US$
Travelocity70 US$
Orbitz.com70 US$
StayForLong92 US$
Beoordeeld op 9 augustus 2013

Nette, ruime kamer, iets kleinere badkamer, fijne service. Inderdaad een klein zwembad maar wel met een weids uitzicht en toch verfrissend na een warm bezoek aan de stad Perugia. Perugia enkel met de auto bereikbaar en te ver om te voet (toch zeker in het warme weer). Handig met de parking ondergronds maar wel wat een onverzorgde doorgang naar de lift vanuit de keldergarage.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 20 juli 2013

Voor we vertrokken had ik reeds verschillende sites gecontroleerd en gelezen over de problemen met het zwembad. wij hadden gekozen voor een half pension.
Het restaurant biedt een goede kwaliteit aan. Maar het restaurant was niet voorbereid op gasten van het hotel, dus grote onduidelijkheid van nu al dan niet inbegrepen is in de prijs.
Het personeel kan enkele basisbegrippen engels, maar voor de rest is het behelpen met gebaren.
In het hotel hadden we het geluk om een ruime, mooie en propere kamer te hebben. Het zwembad was pas in orde na 4 dagen en wat geklaag. De lounge bar is gesneuveld wegens besparingen.
Goed hotel wanneer je op korte tijd umbrië wil verkennen. Maar niet aanrader voor een échte zomervakantie.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 24 september 2012

Vol verwachting afgereisd naar Umbrië, meer specifiek naar Perugia. Het bezienswaardige historische centrum was erg klein; dus met 2 dagen had je het helemaal gezien. Gelukkig bezochten we Assisi en Siena en een aantal kleinere steden, dus al met al wel genoten in deze streek. Het hotel lag behoorlijk ver van het centrum (zeker 20 minuten lopen) en het personeel was i.h.a. niet geïnteresseerd in de gast. Kamer was verder prima en de faciliteiten voor een hotel van dit niveau ook in orde. Ontbijt was goed verzorgd en meer dan ruim voldoende. We waren vroeg in mei en het was frisjes tegen de avond, wat natuurlijk ook niet bevorderlijk is voor een goede appreciatie!

Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 7 augustus 2009

Hotel is prima, enkel minpunt is de badkamer(te klein).

Datum van verblijf: juli 2009
Beoordeeld op 13 juli 2009

UItstekend hotel met ruime en met alle voorzieningen ingerichte kamers en badkamers. Vriendelijk personeel. Het centrum is op 15 minuten lopend te bereiken via di mooie kleine straatjes van Perugia. Op het grote dakterras is een klein zwembad met zonnebedjes en een bar met tafels en stoelen waar men van het mooie uitzicht over Umbria kan genieten. Het ontbijt wordt in de villa/resaurant tegenover het hotel geserveerd. Zeer goed!!

Datum van verblijf: juli 2009
fradani, Marketing Coordinator van Hotel Perusia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2009

Dear Guest,
on behalf of all the staff of the hotel thank you for the excellent review!
The Terrace is surely one of our gems and during the summer we always organize special events!
The hotel is under renovation and enlargement, for this reason we hope to welcome you again in the future so that you may enjoy your stay in one of our new rooms!
Kind regards!
Francesca Consolo