Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com87 US$
Hotels.com87 US$
eDreams83 US$
Priceline83 US$
Travelocity87 US$
CheapTickets87 US$
Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtig complex, schitterend gelegen. Mooie gebouwen, tuin en zwembad dat we vanwege het weer niet gebruikt hebben. Pittige klim naar Assisi maar prima te doen, alleen terug in het donker geen preitje vanwege het verkeer (deze route wordt veelvuldig gebruikt door auto’s). Kamers beneden (wij hadden 23) eenvoudig. Beetje muffig helaas. Matrassen, handdoeken en ontbijt matig. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, bestaande uit verschillende gebouwen waarin de kamers zijn. Deze gebouwen zijn in niveaus tussen de olijfbomen en tuin ingeplant. Zeer groot en zalig zwembad met voldoende ligplaatsen in zon of schaduw. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Sublieme ligging op wandelafstand van het historisch centrum van Assisi. Soms kan je 's avonds van een avondmaal genieten. Dit is typisch Italiaans uit de schotel en bediend aan tafel. Aanrader! Wij waren er met een gezin met 3 kinderen voor de 2de keer en zeker niet de laatste.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 september 2016

Mooie locatie, kamers zijn in orde, vriendelijke bediening, matig tot zwak ontbijt. Afstand naar het historische centrum is op loopafstand (400 meter), maar een lastig karwei, omdat dit steil bergop gaat, bij de terugkeer zie je geen verlichting en blijkt dit een sluipweg voor auto's die willen gratis parkeren te zijn. Let op in de douche, je zou wel eens niet het enige dat nat wordt kunnen zijn...

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Wij zijn hier voor de derde keer. We hadden met 2stellen geboekt , maar konden geen kamers bij elkaar krijgen. Op zich geen probleem, ook al hadden we dit ruim van te voren gevraagd. Je kon niet makkelijk douchen omdat je de stang vast moest houden. Het ontbijt was erg sober. We hebben 1 keer savonds gegeten maar dat was erg bekenden peil. We hadden aangegeven dat er 1 vegetariër bijzat en toen kwamen ze met vis. het eten was niet lekker en er was geen aandacht aan besteed. De tuin was wat verwaarloosd. Het zwembad was prima en het uitzicht adembenemend. Voor ons de laatste keer hier.

Kamertip: Vraag voor een kamer met uitzicht op de tuin.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 mei 2014

Hotel ligt mooi net buiten Assisi. Wandeling naar stad via smalle klimmende weg. Lijkt me zonder daglicht niet aan te bevelen, maar 's middags was het goed te doen. Vriendelijke ontvangst van Martina. Aardige kamers, mooi uitzicht. Genoten 's avonds van een prima driegangendiner compleet met fles wijn voor maar 20 Euro. Ook ontbijtje prima.

Datum van verblijf: april 2014