112 US$
Booking.com124 US$
Priceline124 US$
eDreams124 US$
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Hotel Viole Country was voor ons een uitstekende ervaring. Goede ligging in een rustig dorp op 3 km van Assisi.
Wij hadden een nette goed onderhouden kamer met alle comfort. Mooie aangename eetruimte, zeer goed ontbijt. Wij hadden iedere avond een vier gangen diner, de echte Umbrishe keuken, zeer lekker. De eigenaars en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Wij kozen een kamer type panorama op het tweede verdiep, met balkon met uitzicht op de vallei en zicht op de ondergaande zon. Een aanrader.
Datum van verblijf: september 2017
Bedank D. V
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten hier, we kwamen uit een super strak schoon hotel en de eerste reactie was even slikken. Maar wat een lieve betrokken gastheer hadden we Elio was niets teveel, bij elke vraag ging hij gelijk aan de slag. Bagage wegen? Geen probleem hij regelde een weegschaal. Wij zaten op de tweede etage en liepen zo vanuit de gang naar t zwembad en bubbelbad, heerlijk!
Het ontbijt was ook heel uitgebreid en verzorgd, heerlijke zelfgemaakte jam en taart koekjes.
Eten 's avond s was streekgebonden en verrassend.
Er was een oudere man niet teruggekomen en Elio masskt zich zorgen en ondernam direct actie, gelukkig kwam de verdwaalde man terug.
Sommige badkamers hebben al een update gehad. Wees niet te kritisch maar geniet van de gastvrijheid!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016

We verbleven er twee nachten via Vostravel fietsvakantie. Zeer goede ontvangst en zeer behulpzaam. Kamers zijn eenvoudig maar proper en van al het nodige voorzien.
Verzorgd ontbijtbuffet, aangenaam terras, vervoerservice van en naar luchthaven Perugia. We werden op onze wenken bediend!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Wat een ontzettend hardwerkende familie! Ze hebben ons echt in de watten gelegd. Het uitzicht vanuit het hotel, he dal in, is adembenemend. Hartelijke ontvangst. Goed verstaanbaar Engels met hen gesproken. Lieve kok die ons de meest lekkere, plaatselijke, gerechten heeft laten proeven. Gezellige bar man, leuke kinderen die ook meehelpen.
We zaten op de tweede etage, prima kamers! Leuk ingericht. We liepen zo naar het zwembad, met jacuzzi. Wat een heerlijkheid.
Uitstapje Assisi is de moeite waard, ongelofelijk mooi. Ook Perugia is de moeite waard om te bezoeken.
We kwamen uit Montecatini Terme gereden waar we heel veel bezocht hadden nu deden we iets rustiger aan. Combinatie is top!
Kortom, prachtige vakantie gehad!

Kamertip: 2e etage bij zwembad
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel. Lekker ontbijt en een goede lunch. Kamer is goed met (vernieuwde) badkamer. Bedden zijn niet top maar wel redelijk. Verder erg vriendelijk personeel. Kortom het is een goed hotel om een paar nachtjes te overnachten. Zal je zeker aanraden om naar het mooie Asissi te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2015
hotelviole, Proprietario van Viole Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015

Thank you for your review; we are happy that you spent a pleasant stay in our house.
We hope to see you again.