Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd en het was over het algemeen genomen een prettig verblijf. Het hotel heeft een mooie ligging met een prachtig uitzicht. De weg er naartoe was abominabel slecht, waardoor je ‘s avonds niet makkelijk afdaalde om ergens te gaan dineren. Diner in het hotel was goed, evenals het ontbijt. Personeel vonden we ook erg vriendelijk. Wat minder fijn was, was de geluidsoverlast van de bruiloftsgasten de eerste nacht en de tweede nacht werden we wakker door een huilend kind en harde stemmen van ouders. Het was sowieso nogal gehorig, terwijl het hotel als Silence hotel te boek wil staan. Misschien ligt daar nog iets in te verbeteren.

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt hoog in de bergen met zicht op Assisi. Wat beloofde een rustig verblijf te zijn, viel toch enorm tegen. Geen airco op de kamers dus je bent quasi verplicht om met open ramen te slapen. Maar das buiten de gasten gerekend die tot na middernacht zitten te lachen en te roepen. De deuren van de kamers sluiten moeilijk waardoor ze met geweld worden toegeslagen. En de dag erop was er een trouwpartij van 250 man. Nodeloos te zeggen dat dit ook overlast met zich meebrengt. Het avondeten was voortreffelijk, maar we werden naar de kelder geleid de 2de avond. Want buiten was de trouwpartij en we mochten niet meer buiten eten. De kelder was naast het washok gelegen waar alle machines stonden te denderen en te fluiten. Zeer storend als je wil genieten van een ontspannend diner. De kamer was niet klaar bij aankomst om 16 uur. En de 2de dag was er geen stroom beneden en geen warm water voor de douche.
Pluspunten: diner, uitzicht, propere kamers
Minpunten: ontbijt, overlast van andere gasten....

Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Je kan tal van beoordelingen lezen over deze locatie. De meeste zijn volledig juist. Mooi, geweldig gelegen, prachtig uitzicht op Assisi, vriendelijk, etc. Wat je bijna niet leest is dat het alles behalve rustig is. Van vrijdag tot zondagavond hebben hier trouwfeesten, verjaardagsfeestje, doopfeesten etc plaats. Honderden genodigden, luide muziek, luide mensen, veel auto’s (geen parking meer voor de hotelgasten), verplicht binnen eten want buiten is alles ingenomen door de feestvierders. Wij zijn hier 11 dagen gebleven en 2 WE’s in het feestgedruis. Als je rustig aan het zwembad wil zitten en een boek wil lezen dan is het hier mis. Hou je van de ambiance, ja dan...
Tijdens de week was het wel rustiger (buiten de grasmaaier, de bosmaaier, de bladblazer en de betonmolen). Al bij al is het een leuke plaats om te verblijven als uitval basis voor de vele mooie steden rond Assisi. Vb Spello, Trevi, Passignano, ...

Beoordeeld op 27 september 2015

Dit hotel biedt een warme ontvangst door al het personeel. Het is schitterend gelegen op 6km van Assisi. Het uitzicht over de vallei is prachtig. Het domein is mooi verzorgd. Alleen was het zwembad niet verwarmd en werd het dus weinig gebruikt.
Op de kamers is geen airco en de badkamer is heel klein.
De weg naar het hotel is steil en met veel bochten, moeilijk te doen 's avonds.
Het eten is lekker maar niet erg gevarieerd.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 juli 2015

Castello di Petrata is een heerlijke rustgevende locatie met een geweldige tuin. De kamer en de bedden was prima, alleen een airco ontbreekt. Juli was erg warm waardoor slapen moeilijk. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke zwembad en de adembenemende omgeving. Personeel (en eigenaar) zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles was mogelijk. Eten in het restaurant zeer goed, smaakvol en zeer vriendelijke bediening. Zeer goede locatie voor een rustgevend verblijf!

Kamertip: kamer boven terras heeft uitzicht op Assisi, maar ook de geluiden van het terras.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner