“de moeite waard om deze 4 km wandeling te doen!”
Beoordeling van Eremo delle Carceri

Eremo delle Carceri
22 juli 2016 beoordeeld

Vanuit Assisi gedeeltelijk langs de weg gelopen. De terugweg is beter aangeduid en kan langs steile wandelwegjes. Vertrekken aan Porta Cappucini. De kapel en het 'park' is een echt rustpunt!

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige maar pittige wandeling ernaartoe vanaf Assisie. Gaat minimaal een uur stijl omhoog over een pad vol met stenen en kiezels. Ervaar de tocht, geniet van het uitzicht en het klooster en beleef het goede gevoel als je weer terug in Assisie bent.

12 juli 2015 beoordeeld

Mooi gelegen "kluizenaarsoord"
Weinig parking, ga er 's morgens vroeg naar toe.
Mooie wandeling door bos, lekker fris :)

17 juni 2015 beoordeeld

Vanaf de Porta Cappucino starten we met onze tocht 's morgens naar de Eremo. Helaas voor ons werd het die dag een bijzonder warme. Als geoefend wandelaar
vonden we de helling bijzonder pittig en moesten we toch enkel keren een pauze inlassen.

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2015 beoordeeld

Je hoort hier alleen de wind ruisen door de bomen. Er heerst een serene stilte.
Op deze plek hebben Franciscus en zijn volgelingen gebeden (schuilplaatsen en grotten. Later werd hier ook een kerk gebouwd.

Reizigers die Eremo delle Carceri bekeken, bekeken ook

In Eremo delle Carceri geweest? Deel je ervaringen!