Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Assisi
vanaf 122,65 US$
vanaf 52,07 US$
Wijn en kazen
17 beoordelingen
vanaf 20,83 US$
vanaf 159,68 US$
Beoordeeld op 2 september 2015 via mobiele applicatie

Prachtige maar pittige wandeling ernaartoe vanaf Assisie. Gaat minimaal een uur stijl omhoog over een pad vol met stenen en kiezels. Ervaar de tocht, geniet van het uitzicht en het klooster en beleef het goede gevoel als je weer terug in Assisie bent.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 12 juli 2015

Mooi gelegen "kluizenaarsoord"
Weinig parking, ga er 's morgens vroeg naar toe.
Mooie wandeling door bos, lekker fris :)

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 17 juni 2015

Vanaf de Porta Cappucino starten we met onze tocht 's morgens naar de Eremo. Helaas voor ons werd het die dag een bijzonder warme. Als geoefend wandelaar
vonden we de helling bijzonder pittig en moesten we toch enkel keren een pauze inlassen.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 20 mei 2015

Je hoort hier alleen de wind ruisen door de bomen. Er heerst een serene stilte.
Op deze plek hebben Franciscus en zijn volgelingen gebeden (schuilplaatsen en grotten. Later werd hier ook een kerk gebouwd.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 5 november 2014

De rust en sereniteit . Wandelen over de paden door het bos. Vriendelijkheid van de paters daar. Gevoelsmatig heeft het ook een grote indruk achter gelaten.

Datum van activiteit: november 2014