“Super!!!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super! Ons hoofdgerecht was heerlijk en zeer smaakvol! Daarnaast was de huiswijn heerlijk, namelijk zacht en soepel. Tot slot waren de desserts ook heerlijk! Echt een aanrader. Je zit ook nog in een gezellige omgeving.

Datum van bezoek: augustus 2018

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten hier. Wij namen het proevers menu van 30€pp inc wijn en water. De 5 gangen waren verrassend maar vooral ook een ontdekking omdat er lekkers bij zat wat je anders nooit zelf gekozen zou hebben. Aanrader !! Ga wel op tijd of reserveer . 10min na opening was alles volzet.

Datum van bezoek: juni 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Siena loop je vaak over de hoofden van de toeristen. Zeker op de Piazza del Campo of op de Banchi. In die toeristisch hoekjes betaal je veel en krijg je weinig. Vooral kwalitatief. Des te leuker is het dat daar in Siena ook vrij moeiteloos tussenuit kunt stappen, zonder ver te hoeven. Zo kan je op een steenworp afstand van de toeristische zone in authentiek Senees eten in het wel-lekkere niet-prentieuze Hosteria il Carroccio. Letterlijk in een zijstaat van de Campo.

Typisch Toscaans / Senees eten. Uitermate smakelijk. Spectaculaire wijnkaart (betaalbaar, omdat ze in Italië maar een paar euro op de winkelprijs gooien). Vrolijk en vriendelijk personeel. En dus midden in de oude stad.

Twee jaar geleden hebben wij hier met een groep van tien volwassenen heerlijk gezeten en gegeten. Vandaag teruggekomen om het met het gezin te doen. Werkte ook. :-)

Topplek

Datum van bezoek: mei 2018
10 september 2017 beoordeeld

Heel lekker gelunched hier. Authentiek eten, veel Italianen binnen, goede service, en een vriendelijke prijs. Een adres om nog eens naar toe te gaan. Is voor lunch en diner geschikt, woensdag dicht, niet veel tafels en kan dus vol zijn. Reserveren of een alternatief adres hebben is aanbevolen.

Datum van bezoek: september 2017
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten op advies van het 100% toscane boekje en tripadvisor. Het is dat wij zelf niet zo van exclusieve gerechtjes houden anders was dit een zeer goed restaurant! Erg gezellig zitten en helemaal niet te duur! Wij hadden gekozen voor het 5 gangen verassingsmenu voor €30 p.p. Inclusief onbeperkt wijn. Bediening was erg vriendelijk en wat ons vooral opviel was dat we niet werden weggekeken of werden opgejaagd. Dat is op de meeste plekken in Italie wel anders! Restaurantje wat zeker aan te raden is als je wat exclusiever wil eten!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Osteria il Carroccio bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

Siena, Province of Siena

In Osteria il Carroccio geweest? Deel je ervaringen!