“Niet doen”
Beoordeling van Brivido Gelateria

Brivido Gelateria
Geclassificeerd als nr. 34 van 34 Dessert in Siena
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Riekt naar oplichting achterlijk duur ijs wegblijven. Niet doen dus, paar deuren verderop zit je goed.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er zo lekker uit dat we wel moesten stoppen. We hebben dan ook allemaal twee bolletjes genomen. En dat bleken grote porties te zijn! Zeg maar gerust enorm!!
Nadat we besteld hadden heb ik wel even heel hard moeten slikken. €32,- voor 4 ijsjes . Helaas had ik dit goed verstaan :(
Zoek dus verder want er zijn er genoeg in Siena !

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met on gezin 4 personen schepijs gehaald 4 hoorntjes met 2 bolletjes a€32,- het ijs was goed en ze waren niet zuinig maar voor dat bedrag. Het lijkt op oplichting.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Belachelijk, 6,50 voor een ijsje. In totaal 34 euro afgetikt voor 5 ijsjes, gaat helemaal nergens over dit

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna overal in Italië betaal je niet meer dan € 2,50 voor een klein ijsje. Bij deze zaak wordt zonder morren € 6,50 gevraagd.

Wij hebben het geschepte ijsje niet eens aangenomen/betaald en hebben direct de winkel verlaten.

Ik zou iedereen hetzelfde adviseren.
Maar u leest dit waarschijnlijk achteraf.. toch?

Reizigers die Brivido Gelateria bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Brivido Gelateria geweest? Deel je ervaringen!