“Super lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in prima ambiance lekkere wijn en goede vrienden. Lunch - anti pasta en primeri pasta. Meer dan voldoende. Zelfs nog laten staan.

Datum van bezoek: juni 2018

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor het dagmenu en dat was verrassend lekker. De inrichting van het restaurant vonden we mooi. De kleuruitstraling van de bakstenen van het gewelf kwam terug in de meubels en de tafelaankleding, zeer smaakvol. Hier komen we nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2017
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een leuke prijs. We konden als dessert buiten de kaart om een kaasplankje krijgen. Vriendelijke bediening, niet volledig Engels sprekend, maar dat was geen probleem. Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan.

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Waar je in veel restaurants voor een kleine lunch met een primi best voldoende kan hebben, zijn hier de porties echt wel zeer klein en daar dient zeker rekening mee gehouden te worden. Smaak en bediening zijn wel ok en de centrale ligging in de schaduw van de Duomo is leuk met een fijn terras...dus niet direct een tourist trap en dus aan te bevelen, maar wel rekening houden met de porties.

Datum van bezoek: juli 2017
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met prima bediening, vriendelijk en correct. Het eten kwam snel en iedereen was blij met zijn keuze. Prijs/kwaliteit was prima.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Osteria del Gusto bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Osteria del Gusto geweest? Deel je ervaringen!