Beoordeeld op 25 augustus 2018

locatie was goed mooi op loop afstand kamers waren inderdaad wel wat gehorig maar zelf geen last van gehad slaap altijd wel. Maar Fransesco van de receptie erg vriendelijk en heeft goede tips waar je heerlijk kunt eten

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ons hotel gedurende de Palio van Siena. Het ligt aan de rand, nog net binnen de stadsmuren. Alles op loppafstand en parking voor je auto. De kamers zijn gehorig en outdated maar de bediening (luciano!!) is zeer klantgericht. Ontbijt redelijk. Evenzo diner. Het dakterras op de 7e etage is uniek. Prachtig uitzicht over de heuvels en koel door de wind.

Datum van verblijf: augustus 2018
HotelAthenaSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Athena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Dear Mariebur,
thank you for having chosen us for the Palio! Indeed our hotel is a great deal to enjoy the Palio atmosphere as we are in the city centre just 10 minutes from the Campo Square!
We are sorry you did not have the chance to book a Deluxe or Executive rooms because they have a wonderful panoramic view, however all our rooms has been recently renovated and each year there is some new upgrade because the Management is very attentive and customer oriented. Economy and standard rooms are excellent for a short stay at small price because they do not provide any view but they have all the comfort of a 4 stars hotel.
We wait for the next year Palio!
Regards,
Katia

Beoordeeld op 5 augustus 2018

Bij het nemen van een douche is plots de douchedeur geëxplodeerd. Alle schuld werd op mij geschoven en ik moest de volledige herstelling van 300 € betalen, dit zonder enige discussie! Er werd geen enkele hulp of regeling voorgesteld.Dit was werkelijk brutaal en beneden alle peil! Dank U wel Hotel Athena/.

Kamertip: Ik zou geen tips kunnen geven
Datum van verblijf: mei 2018
HotelAthenaSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Athena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Raymond,
you wrote a bad review and you did a damage in our hotel... thank you Mr.& Mrs. Raymond.
We immediately took care of you and make sure you were uninjured, but since you broke the glass we asked for a refund. It is a normal behaviour everywhere.

Beste Raymond,
je hebt een slechte beoordeling geschreven en je hebt een schade aangericht in ons hotel... Dank wel Mr.& Mrs. Raymond.
We hebben meteen voor je gezorgd en ervoor gezorgd dat je niet gewond was, maar omdat je het glas hebt gebroken, hebben we om een terugbetaling gevraagd. Het is overal een normaal gedrag.

Kind regards,
Katia

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt net binnen de muren van Sienna en is een ideale plek om enkele dagen in Sienna te verblijven.

Er is een eigen parking, wat voor een hotel in de oude stad ongewoon maar zeer praktisch is.
Je moet wel strikt de route volgen angegeven op de website, dan kom je zonder problemen aan.

De kamer is mooi, proper en voldoende uitgerust met een uitstekende airco, wat nodig is in Juli...
Het personeel is super vriendelijk. Ontbijt is mooi en verzorgd, met alles wat je maar kan vragen van eten en drinken.

We heben er verscheidene avonden gedineerd op het terras, met een prachtig uitzicht op de valei.
Zowel het eten, de wijn als de bediening waren perfect!

Kortom een prima hotel waar je gerust enkele dagen kan genieten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Aan de rand van Florence, net binnen de stadsmuur ligt hotel Athena. Een keurig, klassiek hotel. Makkelijk bereikbaar met de auto en gratis parkeren. Op circa 10 minuten loopafstand van het centrum. Op zich een prima hotel maar de kamer is te duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: juni 2018