Beoordeeld op 29 april 2018

Fraai gelegen 4* hotel, drie km buiten de stad. Het hotel staat in de gids "Top 100 hotels in Italië 2015" in de categorie nostalgie. Villa, tuin en kamers zijn aangepast aan de eisen van deze tijd met behoud van het oorspronkelijke karakter. Het zwembad is alleen in de zomermaanden open.
Gastvrije ontvangst en zeer klantvriendelijk personeel. Men serveert een uitstekend ontbijt en een heel goed diner.
Een goede busverbinding brengt je binnen tien minuten in het centrum van de stad.

Datum van verblijf: april 2018
Colledoro, Responsabile reception van Villa Scacciapensieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear guest,
thank you for taking the time to review your stay at Villa Scacciapensieri
We are most pleased to know that you have enjoyed your stay in Siena.
Our guests' comments always highly appreciated and your suggestions are truly valued.

We do hope to welcome you again at Villa Scacciapensieri

front-office manager
for family Nardi

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt prachtig gelegen aan de rand van Siene waar in een oase van rust en het prachtig landschap van Toscane als een schilderij om je heen hangt.. mooi onderhouden tuinen en prachtige nostalgie is terug te vinden in de kamers de Villa en t charmante personeel. Het zwembad was open maar ijskoud, toch mochten de kinderen er gebruik van maken

Tot rust komen doe je hier zeker en we hebben een geweldig ontbijt genoten, prijs en kwaliteit zijn dik in orde

Datum van verblijf: oktober 2017
Maryna V, Responsabile reception van Villa Scacciapensieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Dear guest
We are really pleased to know that you liked your stay at Villa Scacciapensieri .
Our villa is a unique place " to get away all your troubles" that means " scacciapensieri ".
Villa Scacciapensieri is also an oasis to find replenishment and peace and stands for cordiality, excellent service and food.
We have a wide amount of rooms and each of them is a special one .....

Looking forward to welcome you again

Beoordeeld op 5 augustus 2017

Prachtige kameres en de tuinen en het zwembad zijn ook prachtig.
Het personeel is heel vriendelijk.
Er gaat een bus naar het centrum en na een bezoek aan Siena kom je weer ineen oase van rust en schoonheid.
We hebben er een avond gegeten en dat was erg middelmatig; erg vet, weinig smaak en duurder dan heerlijke restaurants in het centrum van Siena

Datum van verblijf: juli 2017
Maryna V, Responsabile reception van Villa Scacciapensieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Dear guest,
We truly appreciate kind words regarding the staff of the hotel . This is our priority to feel everyone at home ... we took as well a note regarding the food , I should say that 95% of our guests are always satisfied with the quality of the food , sometimes it happens and we deeply regret for that, we do hope to welcome you again at Villa Scacciapensieri!

for family Nardi

Beoordeeld op 31 juli 2017

Wij zijn hier een tussenstop gehad en zijn slechts een nacht geweest maar ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldige ervaring was. Heerlijk hotel, schone kamers, fijn zwembad waar je zelf handdoeken mag pakken. Het restaurant is echt een aanrader, super romantisch plekje, toegewijde mensen.

Datum van verblijf: juli 2017

thank you for sharing your kind comments for Villa Scacciapensieri
Our guests' satisfaction is the most appreciated reward. This our priority to do the best for our guests during their stay and make them feel at home . Our owner Mrs. Nardi cares particularly the cleanliness , this our "strong point " like many others: position of the hotel, grounds, restaurant.
We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future

For family Nardi

Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

"Wat goed was in het verleden, laten we onze gasten nu ervaren." Dit zou de visie van Villa Scacciapensieri kunnen zijn.
Het gebouw aan de buitenzijde, het interieur, de tuin, de gietijzeren zit-stoelen, het fonteintje. Alles straalt een bepaalde grandeur van het verleden uit.
Zelfs het personeel houdt vast aan die nostalgische toets. Met name Andrea is het toonbeeld van toewijding en betrokkenheid om zijn gasten te pleasen.
De kamers in het bijgebouw zijn klein, maar comfortabel genoeg. Matrassen en kussens eerder hard. Alles is aanwezig en functioneert goed. Service is zeer goed (nieuwe haardroger gekregen ter vervanging). Sanitair wat gedateerd.
Ontbijt: croissant, 1 soort broodje, toast aan tafel gebracht, evenals koffie of cappuccino. Yoghurt, cereals, fruit, 4 soorten beleg, 6 soorten jam, fruitsap en pompelmoessap...tamelijk uitgebreid, andere bereidingen extra te betalen.
Onze 9 dagen in de villa waren aangenaam en zorgenloos. (= Scacciapensieri betekent gedachtenverdrijver)
Prijs- kwaliteit: eerder te duur.

Datum van verblijf: augustus 2016