Beoordeeld op 19 juni 2017

Hotel ligt vlak bij de oude stad, ongeveer 20 minutes lopen naar de Dom. Voldoende restaurants in de buurt. Hotel heeft 8 kleine betalende parkeerplaatsen die vooraf gereserveerd moet worden.
In de buurt van het hotel zijn voldoende gratis parkeerplaatsen, met uitzondering van vrijdagmorgen dan wordt de straat geveegd en moeten alle auto’s weg zijn.
Inchecken snel en met vriendelijk staf die goed Engels spreken.
Kamer en badkamer zijn netjes.

Datum van verblijf: juni 2017
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2017

Dear JVDH2910, thank you so much for leaving a review about us.
I am glad that your stay here was so nice, and you enjoyed Siena also for being our guests :)
I hope to have the pleasure of greeting you here again soon,

Cristina

Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met grote driepersoonskamer. Op wandelafstand van de Duomo. Goed ontbijt, aangenaam personeel. Betalend parkeren kan bij het hotel maar juist buiten het hotel kan je gratis parkeren alsook 1 kilometer verder bij het zusterhotel waar je tevens kan gaan zwemmen.

Datum van verblijf: juli 2016
hotel-italia-siena, Reception Desk van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Dear Peter,

Hello from Siena and thank you for your review! We are sincerely glad you enjoyed your stay with us and that you had a pleasant and relaxing time in the swimming pool of our sister hotel, just 600 metres from us.

We hope to welcoming you at hotel italia soon again!

Greetings

Davide la Piana

Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

We zochten betaalbaar hotel in de buurt van centrum Siena. En we hebben een geweldige gevonden. Goed personeel goede kamer. Geweldig ontbijt. En zeer schappelijke prijs. Op loop afstand van centrum. Piazza del Campo bereikbaar via mooie wandeling

Datum van verblijf: juli 2016
hotel-italia-siena, Direttore van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2016

Dear hockey1422,

many thanks for choosing Hotel Italia!
It was a pleasure welcoming you and I hope you'll visit us again in the future.
Kindest regards,

Federica Fiochi and the Staff

Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Met een groep van italiaanse les zijn we hier een week geweest. Vlak buiten de muur rondom Siena. Bijzonder vriendelijk personeel. Heerlijk, wel vrij zoet, onbijt. Mooie kamer, elke dag schone badlakens en vaak nieuwe slopen.

Datum van verblijf: juni 2016
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2016

Dear Feikjen, thank you so much for leaving a review about us.
We talked yesterday with my colleagues about your group.. we loved to having you here as our customers, all of you were so kind :-)
We have a big hug waiting for your next visit, per migliorare ancora di più il vostro italiano ;-)

Cristina M.

Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een week in dit aangename hotel verbleven. Als onderdeel van een studiereis Italiaans. De kamer was voldoende groot voor een tweepersoons bed een mooie grote kledingkast, bureau en tv. Het balkon over de volle breedte van de kamer een aangename zitplaats met uitzicht op de stadspoort. En het ontbijt was heerlijk uitgebreid. Zowel hartig, zoet en fruitig.
Dit hotel verdient z'n 3 sterren dubbel en dwars!

Datum van verblijf: juni 2016
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear W K, thank you so much for leaving a review about us.
I am really glad that you spent a wonderful week as our guest, enjoying the wonderful city.
You have to come back soon to improove even more your italian :-)
Have a nice day,

Cristina M.