Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met grote driepersoonskamer. Op wandelafstand van de Duomo. Goed ontbijt, aangenaam personeel. Betalend parkeren kan bij het hotel maar juist buiten het hotel kan je gratis parkeren alsook 1 kilometer verder bij het zusterhotel waar je tevens kan gaan zwemmen.

Datum van verblijf: juli 2016
hotel-italia-siena, Reception Desk van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Dear Peter,

Hello from Siena and thank you for your review! We are sincerely glad you enjoyed your stay with us and that you had a pleasant and relaxing time in the swimming pool of our sister hotel, just 600 metres from us.

We hope to welcoming you at hotel italia soon again!

Greetings

Davide la Piana

Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

We zochten betaalbaar hotel in de buurt van centrum Siena. En we hebben een geweldige gevonden. Goed personeel goede kamer. Geweldig ontbijt. En zeer schappelijke prijs. Op loop afstand van centrum. Piazza del Campo bereikbaar via mooie wandeling

Datum van verblijf: juli 2016
hotel-italia-siena, Direttore van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2016

Dear hockey1422,

many thanks for choosing Hotel Italia!
It was a pleasure welcoming you and I hope you'll visit us again in the future.
Kindest regards,

Federica Fiochi and the Staff

Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Met een groep van italiaanse les zijn we hier een week geweest. Vlak buiten de muur rondom Siena. Bijzonder vriendelijk personeel. Heerlijk, wel vrij zoet, onbijt. Mooie kamer, elke dag schone badlakens en vaak nieuwe slopen.

Datum van verblijf: juni 2016
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2016

Dear Feikjen, thank you so much for leaving a review about us.
We talked yesterday with my colleagues about your group.. we loved to having you here as our customers, all of you were so kind :-)
We have a big hug waiting for your next visit, per migliorare ancora di più il vostro italiano ;-)

Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een week in dit aangename hotel verbleven. Als onderdeel van een studiereis Italiaans. De kamer was voldoende groot voor een tweepersoons bed een mooie grote kledingkast, bureau en tv. Het balkon over de volle breedte van de kamer een aangename zitplaats met uitzicht op de stadspoort. En het ontbijt was heerlijk uitgebreid. Zowel hartig, zoet en fruitig.
Dit hotel verdient z'n 3 sterren dubbel en dwars!

Datum van verblijf: juni 2016
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear W K, thank you so much for leaving a review about us.
I am really glad that you spent a wonderful week as our guest, enjoying the wonderful city.
You have to come back soon to improove even more your italian :-)
Have a nice day,

Beoordeeld op 15 april 2016

Hotel Italia ligt net buiten de stadsmuren. Het centrum is gelegen op ongeveer 20 minuten lopen door een leuke winkelstraat met restaurants. Het grootste gedeelte van de looproute is autovrij. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping van het hotel. Kamer was niet heel groot in tegenstelling tot de badkamer. Kamer en badkamer waren schoon. Wel was het bed wat aan de harde kant. Ontbijt was niet spectaculair maar wel goed. Vooral de koffie smaakte erg lekker. Kortom, een prima hotel voor een prima prijs om 1 of 2 nachten te verblijven.

Datum van verblijf: april 2016
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Dear espedi2015, thank you so much for leaving a review about us.
I am happy that you find a nice place where to stay a couple of nights, relaxing and enjoying Siena.
You are right, from our position everything is within walking distance, good to know for future guests ;-)
Hoping to greet you here,