Beoordeeld op 23 augustus 2018

Prachtlocatie. Schitterende kamer, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Beveiligde parking. En vlakbij alle bezienswaardigheden. Het was een belevenis om Siena mee te maken tijdens de Palio. Het personeel heeft veel info gegeven om dit zo goed mogelijk te kunnen meemaken.

Kamertip: De kamers met terras
Datum van verblijf: augustus 2018
MinervaSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2018

Dear Danny,
many thanks for your stay at hotel Minerva. We are glad that you enjoyed the hotel and loved Siena.
We are waiting for your next holiday in Siena.

Beoordeeld op 15 april 2018

Prijs / kwaliteit een goed hotel. Niet het mooiste en modernste maar alle comfort is aanwezig. Kamers zijn ruim, goede bedden. Opgelet, temperatuur van het water van de douches kan wel af en toe plots schommelen. Ontbijt was ok, Niet het grote buffet, maar meer dan genoeg. Groot voordeel was de overdekte parking en de ligging.
Nadeel : de wifi stelt niet veel voor.

Kamertip: kamer aan de achterkant vragen, geen lawaai en prachtig uitzicht op de stad.
Datum van verblijf: april 2018
MinervaSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018

Dear guest,

many thanks for staying at Minerva's. We are glad you enjoyed your stay and we hoper you will come back to visit our wonderful city very soon.
All the best from Hotel minerva's staff

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Het hotel is gelegen in het centrum aan het begin van de centrale winkelstraat. Niettemin is het zeer rustig. De dienstverlening is zeer goede. Een extra troef is de uitstekende overdekte garage voor de auto.

Datum van verblijf: oktober 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2017

Dear Wim,
many thanks for your stay and for your review. We are waiting for your next holiday in Siena.
All the best from Hotel Minerva's staff

Beoordeeld op 14 oktober 2017

niets mis mee, maar ongezellig. Ligt wel OK binnen de stadsmuren en kort bij het centrum. Ontbijt was goed maar erg rommelig. Kamer was goed, maar erg klein. Wifi was waardeloos. Hebben we daarom maar niet gebruikt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Dear René I'm sorry to read that your experience was not so good. Probably you reserved an economy room which is smaller thatn the standard. As far as for the wi-fi, we never receive compliantrs about it, so I'm really surprised.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

De service was uitstekend, zeer vriendelijk onthaald door het vriendelijke personeel, er is een zeer goede parkeergelegenheid. Het ontbijt was ook goed. Het personeel aan de receptie vertelt heel graag wat er te bekijken is in de stad. Een heel fijn hotel

Datum van verblijf: augustus 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Dear guest,
many thanks for choosing us and for your review. We are glad to know that you appreciated our hotel and town.
We are waiting for your next holiday in Siena.