Beoordeeld op 26 oktober 2017

Het hotel is gelegen in het centrum aan het begin van de centrale winkelstraat. Niettemin is het zeer rustig. De dienstverlening is zeer goede. Een extra troef is de uitstekende overdekte garage voor de auto.

Datum van verblijf: oktober 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2017

Dear Wim,
many thanks for your stay and for your review. We are waiting for your next holiday in Siena.
All the best from Hotel Minerva's staff

Beoordeeld op 14 oktober 2017

niets mis mee, maar ongezellig. Ligt wel OK binnen de stadsmuren en kort bij het centrum. Ontbijt was goed maar erg rommelig. Kamer was goed, maar erg klein. Wifi was waardeloos. Hebben we daarom maar niet gebruikt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Dear René I'm sorry to read that your experience was not so good. Probably you reserved an economy room which is smaller thatn the standard. As far as for the wi-fi, we never receive compliantrs about it, so I'm really surprised.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

De service was uitstekend, zeer vriendelijk onthaald door het vriendelijke personeel, er is een zeer goede parkeergelegenheid. Het ontbijt was ook goed. Het personeel aan de receptie vertelt heel graag wat er te bekijken is in de stad. Een heel fijn hotel

Datum van verblijf: augustus 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Dear guest,
many thanks for choosing us and for your review. We are glad to know that you appreciated our hotel and town.
We are waiting for your next holiday in Siena.

Beoordeeld op 4 augustus 2017

Keurig hotel, kamer met mogelijkheid van groot terras met uitzicht op de stad.
Prima parkeren, een goed ontbijt met een goed alternatief voor de automaat koffie via de bar, nl een vers kopje koffie. Oude binnenstad op loopafstand.
Centraal gelegen voor verkennen van omgeving.

Kamertip: Vraag om terras
Datum van verblijf: juli 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Dear guest, many thanks for you stay and for your review. I'm glad you enjoyed your stay in Siena and we hope ypou will come back to visit us very soon.

Beoordeeld op 17 juli 2017

Prachtig uitzicht vanuit de slaapkamer en goed ontbijt! Zeker aan te raden en ik kom zeker terug. Mijn verblijf was een kort verblijf en het is slechts 5-10 min stappen van het centrum, maar zo kan je wel genieten van de rust.

Kamertip: Prachtig uitzicht, zeker de moeite
Datum van verblijf: juli 2017
Rocco-Lerose, Direttore van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear Elisa,
many thanks fro choosing our hotel. I'm glad to know you enjoyed your stay in Siena. We hope you will come back soon to visit us again, maybe this time fwith a longer stay.