“Lekkere pizza's”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
27 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant vind je net naast de kathedraal.
Het biedt een gezellig terras waar je lekkere pizza's kan eten.
De bediening is vriendelijk en correct.

Datum van bezoek: juli 2018

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net uit de drukte met een klein gezellig terras. Bediening vriendelijk en lunch was lekker. Prijs van het eten valt dan mee, een biertje 6 euro is dan wel erg veel. Al met al wel een aanrader voor wat betreft de locatie en het eten.

Datum van bezoek: juli 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening voelt aan wat nodig is, neemt echt even de moeite je welkom te voelen. De rosé is echt fantastisch, lokale Toscaanse; probeer het!

Het eten was echt heerlijk, je kan niet misgrijpen op dit vlak!

Datum van bezoek: mei 2018
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit was niet oke. Op zich niet heel slecht gegeten maar voor die prijs hebben we al veel lekkerder gaan eten. De bediening was niet oke. Er werd niet gevraagd of we na ons aperitief nog iets anders wilden. Dus ons eten maar opgegeten met aperitief zonder wijn of water.

Datum van bezoek: september 2017
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Of het moest de knetterende ruzie tussen serveerster en kok zijn waar de gasten niet alleen getuige van waren maar ook de rest van de straat. De rode huiswijn vonden we niet geweldig, de pizza's gingen wel maar waren op het randje van net gaar. Misschien was de kok nog met zijn gedachten er niet bij........

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ristorante Il Duomo bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Ristorante Il Duomo geweest? Deel je ervaringen!