“Heerlijke lunch”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 juli 2017 beoordeeld

Verborgen zaakje die we hebben gevonden via het reisboek ( Toscane en zuid-elba) Heerlijke broodjes, wijntje en voor mijn partner een speciaal biertje erbij, fantastisch..

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even wachten, maar de broodjes van Gino waren fantastisch. Ondanks de drukte hielp hij ons met het samenstellen van twee vegetarische broodjes, die hij ook doormidden sneed, zodat we ze met z'n tweeën konden delen.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 3-5euro heb je er een broodje (koud) met allerlei soorten lekkere combinaties. Wij hadden er drie: zalm-truffelboter, wildzwijnsalami, en prosciutto-straciatella-rucola. Alle drie erg smaakvol, hoewel er erg veel truffelboter op broodje 1 zat, deze overheerste de zalm een beetje. Daarom geen 5 maar 4 sterren.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Top plek in Siena! Naast een mooie stad ook fantastisch geluncht! We vroegen om wat antipasti die ze op en top hebben bereid...wauw wat was dit lekker zeg Italiaans op z'n best. Een aanrader voor iedereen die Siena gaat bezoeken, jammer dat we niet nog een dag hier heen konden om weer van dot heerlijk eten te geniet...niet twijfelen maar doen hier!!!

14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op een donderdagavond langs na een zalig dagje Siena. Vermits de zaak eerder weg heeft van een slager/kaaswinkel en ons gezelschap gezellig wenste te tafelen vroeg ik de heer naar de mogelijkheden om te tafelen.
De reactie die ik kreeg was van een zeldzame onbehouwenheid en onbeschoftheid! Ik kreeg de lijsten met panini's en dergelijke net niet toegegooid...
We zijn dan ook elders gaan tafelen.
Onze ervaring ging dus regelrecht in tegen de vele lovende commentaren, maar de boertigheid was van een dergelijk allooi dat ik me genoodzaakt voelde om hierover te berichten.

Reizigers die Gino Cacino di Angelo bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Gino Cacino di Angelo geweest? Deel je ervaringen!