“Pizza met uitzicht op Piazza del Campo”
Beoordeling van Ristorante Alla Speranza

Ristorante Alla Speranza
Reserveren met
Ristorante Alla Speranza is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 434 van 580 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans, Café, Wijnbar
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 juli 2018 beoordeeld

Op een zeer warme zondagmiddag lunchen in Siena. Gelukkig was het terras overdekt. En ja het is hier iets duurder maar je hebt een prachtig uitzicht op het Piazza del Campo. Ondanks de drukte toch een vriendelijke bediening. Grote lekkere pizza. Maar ook de andere schotels zien er goed uit.

14 mei 2018 beoordeeld

Niet zo slim natuurlijk, een terras kiezen voor het uitzicht en dan pas op de menukaart met de prijzen kijken. Maar goed we zaten, we genoten van het uitzicht. Klein hapje eten erbij, wat vleeswaren en wat te drinken. 2 bordjes eten, 1 fles water en 1 wijntje en we waren €45,- armer. Eten was oke, niet bijzonder maar zeker ook niet slecht. Bediening was wel vriendelijk.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta met een glas Vernaccia! Prachtige locatie met vriendelijke bediening. Verhouding van prijs en kwaliteit is erg goed.

25 juli 2017 beoordeeld

Had ik de recensies op Tripadvisor maar gelezen voordat we plaats namen. OK, het is een mooi uitzicht bij het plein en dat het eten iets duurder is dan normaal, is dan ook nog wel acceptabel. De porties waren aan de kleine kant, maar voldoende. Twee van de drie maaltijden waren ook qua smaak wel goed (de derde: risotto niet). Uiteindelijk betaalden we voor drie simpele maaltijden en twee flessen water 72 euro. Per persoon wordt rustig vier euro gerekend voor helemaal niets. Prijs/kwaliteit is waardoor dit restaurant door de mand valt. Jammer.

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga niet in op de uitnodiging van de lieftallige dames. De prijzen zijn exhorbitant hoog en de prijs-kwaliteit verhouding helemaal zoek. Toilet kon niet op slot en was ronduit smerig. Deze tent wil maar 1 ding en dat is snel veel verdienen. 4,50 voor een fles water! 6 euro voor 4 plakjes brood. Nee, loop gauw door.....

Aristos S, Direttore van Ristorante Alla Speranza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2017

gentilissima,
è sicura di essere stata nel mio ristorante?
la qualità del cibo, come confermano i clienti è buona i servizi igienici sono stati rifatti quest'anno, poi riguardo ai prezzi, vedo che in italia è andata per osterie, se vuole mangiare in una delle 5 piazze più belle al mondo deve anche spendere...

Reizigers die Ristorante Alla Speranza bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

Siena, Province of Siena

In Ristorante Alla Speranza geweest? Deel je ervaringen!