“Heerlijk eten op een prachtige locatie!”
Beoordeling van Ristorante Tar- Tufo

Ristorante Tar- Tufo
Geclassificeerd als nr. 8 van 611 Restaurants in Siena
28 augustus 2018 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten bij restaurant Tar-Tufo net iets buiten het rumoerige centrum van Siena (we waren er tijdens de Palio-week, dus dat was prettig). De service, eten en bijpassende wijnen zijn uitstekend en ook het uitzicht doet nergens voor onder. Zeker een aanrader, mooie prijs-kwaliteit verhouding! Lennart (NL), visited in Aug '18.

Datum van bezoek: augustus 2018

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een bezoek aan Siena aten we hier voor de lunch. De prijzen zijn iets hoger dan we in Italië gewend zijn, maar het niveau is ook veel hoger. De gerechten zijn prachtig gepresenteerd en heel verfrissend. We hebben werkelijk heerlijk gegeten. Het is iets buiten het drukke centrum, maar binnen wandelafstand. Als je in de buurt bent, ga dan zeker hier eten!

Datum van bezoek: juli 2018
4 november 2017 beoordeeld

Er is sprake van een restaurant ( michelin 1 ster kwaliteit) met hotel accommodatie.
Uitstekende menu's met goede keuze.

Datum van bezoek: september 2017
Ristorante Tar-... m, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Tar- Tufo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Dear Downer,
thank you for sharing your review.
It was a really pleasure to have met you; he hope to see you again!
Tar-tufo staff

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten bij Tar-Tufo! Vriendelijk personeel en sterwaardige gerechten. We komen zeker een keer terug. Groeten fam. Werkman

Datum van bezoek: augustus 2017
Ristorante Tar-... m, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Tar- Tufo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Dear Aartjebeton
thank you very much for your review and thank you for visiting our restaurant with your beautiful family...
We look forward to see you soon with your family
Many thank's again
best regards
Tar-Tufo Staff

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk fantastisch gegeten met zeer goede bediening en erg goede prijzen. De bediening heeft veel kennis van wijn/ spijs suggesties (voor mijn vriend) maar wist ook rekening te houden met mijn zwangerschap. Je kijkt mooi uit op het centrum wat naarmate het avond wordt steeds mooier is verlicht.

Datum van bezoek: augustus 2017
Ristorante Tar-... m, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorante Tar- Tufo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

Dear Chantal B
Thank you very much for your words about us...very very appreciate....we all are very happy and hope to have you again here at Tar-Tufo Restaurant in the future!
Many thanks again and kind regards
Tar-Tufo Staff

Reizigers die Ristorante Tar- Tufo bekeken, bekeken ook

In Ristorante Tar- Tufo geweest? Deel je ervaringen!