“Echte Italiaanse gezelligheid ”
Beoordeling van Grotta di Santa Caterina

Grotta di Santa Caterina
Geclassificeerd als nr. 36 van 584 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaans restaurantje met een paar buitentafels maar de meeste binnen. Leuke ambiance, gezellig personeel, heel erg goed eten en dat alles voor een goede prijs. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst stelde men een tafel binnen voor. We hadden echter graag buiten gezeten en hadden geluk dat er een tafel vrij kwam. Er werd echter niet gevraagd of we iets wilden drinken. De Italianen die achter ons kwamen en dienden te wachten kregen een drankje. Op onze vraag of er specialiteiten van het huis waren kregen we als antwoord "no English", we hebben dan maar gewoon van de kaart besteld. Het eten dat we besteld hadden was niet slecht. Toen onze garçon de tafel kwam afruimen werd er niet gevraagd of we het lekker vonden en of alles ok was, ook niet of we nog iets wilden drinken of een dessert wilden. Hij was zo onbeleefd om ons kompleet te negeren door een gesprek te voeren met de tafel achter ons in het Italiaans natuurlijk. Na een hele tijd kwam een andere garçon ons wel een desserten kaart geven. Hierna heb ik nog een grappa gedronken en mijn vrouw een limoncello. Toen mijn vrouw de rekening vroeg aan de boertige garçon, werd haar nog een limoncello aangeboden. IK WERD KOMPLEET GENEGEERD. DE REKENING KWAM HIJ WEL BIJ MIJ BRENGEN. hierop stond de grappa en de limoncello niet op aangerekend. Het complete gebrek aan klantvriendelijkheid leidde ertoe dat ik dan ook geen cent fooi heb gegeven, wat niet van mijn gewoonte is. M. A. W. als niet Italiaan blijf je hier beter weg.

Datum van bezoek: juli 2018
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker diner aan een tafeltje aan de straat. Maar steil genoeg zodat er geen auto's of iets dat daar op leek langskwam. Authentieke Italiaanse kaart met veel lokale specialiteiten.

Datum van bezoek: juni 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe locatie net buiten het toeristische centrum. Aangenaam klein restaurantje met leuk terras en zeer toffe bediening. Eten was zeer lekker, hebben pasta gegeten.. zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2017
9 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke pastagerechten, gezellig tafelen onder een afdakje langs de straatkant.
De picci al funghi is een aanrader alsook het typische Toscaans dessert: Panforte (als je van een kruidige koek met gedroogde appelsien, kaneel en kruidnagel houdt).

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Grotta di Santa Caterina bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

Siena, Province of Siena

In Grotta di Santa Caterina geweest? Deel je ervaringen!