“Prima en authentieke trattoria!”
Beoordeling van Trattoria La Torre

Trattoria La Torre
Geclassificeerd als nr. 79 van 570 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaanse sfeer en vriendelijke ontvangst. Geen terras maar beperkt zaaaltje met open keuken. Zeer lekkere primi piatti met assortiment eenvoudige maar uitstekende pasta’s. Ravioli voor de kids was ook een topper. Hoofdschotel was combi van krokant en toch nog sappig gevogelte gevolgd door heerlijke bistecca en prima tiramisu. Prijs-kwaliteit zeker OK! De fles grappa die ze nadien als geste van het huis op tafel zetten was ideale afsluiter. Aanrader!

1 november 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Siena zijn we via vrienden in dit restaurant terecht gekomen, waar ook de plaatselijke bevolking graag vertoeft. Lekkere eenvoudige gerechten. Prima gegeten. Wel wat luidruchtig, maar dit was te wijten aan de plaatselijke rugbyploeg, die ook die dag had uitgekozen om samen te vieren.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

25 jaar geleden waren we al hier , toen nog met oma die de pasta zelf maakte. Nu de kleinzoon die het geheel draait.
Geweldige keuken met alles vers bereid. Nu 25 jaar later nog steeds geen menu kaart, alles is vers bereid en dus elke dag ander aanbod.
Kleinschalig en leuke sfeer.
Zou hier zeker weer gaan ten, prijs kwaliteit is echt prima.

10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

In een klein zijstraatje aan het prachtige plein zetelt dit familierestaurantje. Wel een kaart buiten, maar binnen niet. Doen ze niet aan. Toch lastig met alleen Italiaans sprekende bediening. Stuk of 8 tafeltjes met een open keuken. Het ziet er niet echt gezellig uit, maar eten is meer dan goed. Echte smaken met zorg gemaakt. Wij aten lam en ossobuco en tortellini met salieboter. Naast ons werd de beroemde Fiorentine (t-bone) gegeten. Wij en de buren waren erg tevreden. Zeer de moeite waard om te gaan eten en 100 keer beter dan het voedsel dat op het plein wordt geserveerd.

5 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel eerlijk eten. Ze komen aan tafel vertellen wat ze hebben en je hebt uitzicht op de open keuken. Vooraf huisgemaakte ravioli met boterden salie en een pasta met everzwijn. Hoofdgerecht hebben we een langzaam gegaard kalfsvlees gedeeld. Heerlijk!

Reizigers die Trattoria La Torre bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Trattoria La Torre geweest? Deel je ervaringen!