Van tevoren boeken

Meer info
vanaf 118,69 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Op donderdag is hier de markt.
Een gezellig plein om een terrasje te pakken en mensen te kijken. Ook kan je hier mooie foto's van de torens en de kerk maken.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 27 september 2016

Een karakteristiek pleintje in het midden van de stad met een bijzondere kerk en aangrensende musea.
Helaas wordt er elk half uur veevoer losgelaten in de stad door toerist organisaties. Jammer van de charme van het kleine unieke stadje.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 16 september 2016

Stadje ligt prachtig bovenop een heuveltop. Van een afstand kun je er prachtige foto's van nemen. Stadje zelf is zo toeristisch dat het mooie er af is. Je ziet de schoonheid nog wel, maar wij zijn er na een half uur weer weggevlucht. Kan me voorstellen dat het voor mensen van buiten Europa anders is (USA, Canada), maar dit was voor ons een eens maar niet weer ervaring.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016

naast het plein zijn kleine gezellige straatjes waar je kan uitrusten op de borduur van de gebouwen. plein en Duomo zijn niet extra mooi, gewoon gezellig

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2016

gezzelig plein waar je lekker kan zitten op de trappen. je kan je vergapen aan de schoonheid van de stad

Datum van activiteit: juni 2016