Beoordeeld op 17 juni 2018

Mooie ruime kamers, vooral genoten van de patio aan de kamer bij mooi weer, ruime badkamer, goed ontbijt. In het bijhorend restaurant kan men lekker eten. Rustig gelegen in het groen. Kleine steile wandeling naar het gezellige middeleeuwse dorp

Datum van verblijf: mei 2018
sovestro, Proprietario van Hotel Sovestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beste Gasten,
Onze excuses, maar we spreken geen Nederlands
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling na uw verblijf in ons hotel.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in San Gimignano als onze welgekomen klanten,

vriendelijke groeten
Failli-familie

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, zeer volledig en op loop afstand gelegen voor bekwame wandelaars. Het is een 30’ lopen naar de poorten van gignamo, maar dan ontsnap je wel aan het drukke parkeer geweld van alle toeristen. Ook in de omgeving mooie wandelingen te maken, of gewoon hangen bij het zwembad. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
sovestro, Responsabile reception van Hotel Sovestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Beste Gasten,
Wij danken u voor uw geweldige beoordeling,
we zijn erg blij dat je goed met ons bent geweest en we hopen dat je altijd een mooie herinnering aan je vakantie in San Gimignano zult hebben.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in San Gimignano,

vriendelijke groeten
receptie
laura

Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Gisteren vertrokken van dit super fijne hotel , we hebben hier 5 nachten gelogeerd .
Allereerst weer hele vriendelijke mensen die je overal mee willen helpen en handige tips geven om te eten in San Gimignano , en plaatsjes die je in de buurt kan bezoeken.
Het ontbijt was heel erg uitgebreid en hadden we nog nooit gezien in onze Italië carrière.
De kamers waren ook prima en werden super goed schoon gemaakt.bij het zwembad was ook prima vertoeven.
Al met al een prima hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
sovestro, Responsabile reception van Hotel Sovestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2017

Liebe Sjors,
hartelijk bedankt voor uw mooie recensie,
We zijn erg blij dat u ons goed heeft gevonden en we hopen dat u altijd een goede herinnering heeft aan uw vakantie in San Gimignano.

Wij hopen u de welkom in San Gimignano als onze gewaardeerde klanten te geven

hartelijke groeten

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Heel verzorgd hotel met mooie ruime kamers. Het hotel beschikt over 2 zwembaden, waarvan 1 relax bad in de tuin tussen de bomen dewelke schaduw geven, als ook een fitness ruimte met een ruim aanbod van moderne toestellen.
Een gevarieerd ontbijt is inbegrepen en indien gewenst kan half pension bijgeboekt worden per dag. Andere mogelijkheid is dineren a la carte in het bijhorend restaurant "Da Pode". Bij half pension is het een 3 gangen diner, waarbij keuze is in primo, segundo en dessert.
4 x per dag is er een gratis shuttle busje dat je van het hotel naar San Gimignano brengt.
De ligging van het hotel is ook ideaal om een uitstap te maken naar Siena, Volterra of Firenze, maar ook om de prachtige Chianti streek te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2017
sovestro, Proprietario van Hotel Sovestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2017

Beste gasten,
hartelijk bedankt voor uw mooie recensie,

Wij hopen u de welkom in San Gimignano als onze gewaardeerde klanten te geven

hartelijke groeten

Beoordeeld op 6 juni 2017

Een verzorgd hotel met mooie kamers en 2 zwembaden (1 relax bad en 1 rechthoekig 'zwem'bad). Vrij uitgebreid ontbijt met oa. ruime keuze uit (zelfgemaakte) zoetigheden. Eieren worden op aanvraag bereid op verschillende wijze. Iets minder vonden wij het beperkte aanbod aan brood/broodjes. Vriendelijke eigenaars en vriendelijk en behulpzaam personeel. Naast het hotel bevindt zich het restaurant van dezelfde eigenaars. We raden aan om bij de boeking een kamer aan de zwembadzijde te vragen.Op de kamers aan de andere zijde hoor je het verkeer op de toch wel drukke weg.

Datum van verblijf: juni 2017
sovestro, Proprietario van Hotel Sovestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Geachte heer Robby,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor het publiceren van zijn opvattingen, wat voor ons, en 'heel belangrijk.
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in San Gimignano en u genoten van ons hotel en de diensten die wij aanbieden.

Wij hopen u weer te verwelkomen in San Gimignano,
met vriendelijke groet