Casolare di Libbiano
Hotel Casolare le Terre Rosse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
155 US$
  • Gratis parkeren
Hotel le Volpaie(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
98 US$
144 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Sovestro(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
  • Gratis parkeren
Hotel San Michele(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Pescille(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Gratis parkeren
Le Colline(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

Villasanpaolo(San Gimignano)
313 US$
179 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Le Renaie(Pancole)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
115 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 133 US$ per nacht.

Hotel La Collegiata(San Gimignano)
262 US$
30 september 2016 beoordeeld

Wow, wat een heerlijk verblijf! Op de weg er naartoe vraag je je echt af of je goed rijdt, maar daarna een heerlijk oase van rust. Na een lange onverharde weg vol kuilen en veel opstuivend stof, heerlijk genieten van met antiek ingerichte kamers, een heerlijk zwembad en subliem eten.
Andrea en Berta runnen deze b&b met veel enthousiasme. Berta in de keuken en Andrea in de bediening. Elke ochtend na het (prima) ontbijt kun je aangeven of je diezelfde avond wilt blijven eten. Er wordt dan gekookt met verse producten en Andrea dient deze op met klassieke muziek op de achtergrond.
De lunch vonden wij wat tegenvallen qua assortiment en was in verhouding prijzig, maar ontbijt en diner zijn aan te raden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Andrea B, Proprietario van Casolare di Libbiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear guest,
We apologize for not writing in German, we just wanted to thank you for choosing our b&b for your Tuscan holiday and we are happy that you enjoy your stay.
We wish you all the best and we hope to host you again.
Berta & Andrea

5 september 2016 beoordeeld

Il Casolare di Libbiano ligt in het midden van even niets, een heel klein beetje weg van de wereld. En toch niet. San Gimignano is vlakbij, net zoals het prachtige Certaldo (bedankt Andrea voor de tip!). Il Casolare, de agriturismo van de fijne en gastvrije Berta en Andrea, is vooral genieten: niksen in de tuin, boekje lezen aan het zwembad, aperitieven en lekker eten (het huisgemaakt menu dat dagelijks wordt aangeboden is een aanrader!). Dat de Wifi het niet altijd even goed doet deert niet. Il Casolare is een prima uitvalbasis om het prachtige Toscane te verkennen. Siena ligt op een klein uurtje rijden, de Chianti-streek aan de overkant van de expressweg SI-FI. Samengevat: wij komen graag nog eens terug voor meer la dolce vita!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
8 augustus 2009 beoordeeld

Als je zoekt naar rust en stilte midden in de natuur, dan is dit je stek. Het avondeten is wat de pot schaft, maar de kwaliteit is geweldig!
Kleinschalig, persoonlijk en gastvrij.

• Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie