“Heerlijk dineren!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Casolare di Libbiano
Beoordeeld als nr. 4 van 67 B&B's / pensions in San Gimignano
30 september 2016 beoordeeld

Wow, wat een heerlijk verblijf! Op de weg er naartoe vraag je je echt af of je goed rijdt, maar daarna een heerlijk oase van rust. Na een lange onverharde weg vol kuilen en veel opstuivend stof, heerlijk genieten van met antiek ingerichte kamers, een heerlijk zwembad en subliem eten.
Andrea en Berta runnen deze b&b met veel enthousiasme. Berta in de keuken en Andrea in de bediening. Elke ochtend na het (prima) ontbijt kun je aangeven of je diezelfde avond wilt blijven eten. Er wordt dan gekookt met verse producten en Andrea dient deze op met klassieke muziek op de achtergrond.
De lunch vonden wij wat tegenvallen qua assortiment en was in verhouding prijzig, maar ontbijt en diner zijn aan te raden.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Andrea B, Proprietario van Casolare di Libbiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear guest,
We apologize for not writing in German, we just wanted to thank you for choosing our b&b for your Tuscan holiday and we are happy that you enjoy your stay.
We wish you all the best and we hope to host you again.
Berta & Andrea

5 september 2016 beoordeeld

Il Casolare di Libbiano ligt in het midden van even niets, een heel klein beetje weg van de wereld. En toch niet. San Gimignano is vlakbij, net zoals het prachtige Certaldo (bedankt Andrea voor de tip!). Il Casolare, de agriturismo van de fijne en gastvrije Berta en Andrea, is vooral genieten: niksen in de tuin, boekje lezen aan het zwembad, aperitieven en lekker eten (het huisgemaakt menu dat dagelijks wordt aangeboden is een aanrader!). Dat de Wifi het niet altijd even goed doet deert niet. Il Casolare is een prima uitvalbasis om het prachtige Toscane te verkennen. Siena ligt op een klein uurtje rijden, de Chianti-streek aan de overkant van de expressweg SI-FI. Samengevat: wij komen graag nog eens terug voor meer la dolce vita!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
8 augustus 2009 beoordeeld

Als je zoekt naar rust en stilte midden in de natuur, dan is dit je stek. Het avondeten is wat de pot schaft, maar de kwaliteit is geweldig!
Kleinschalig, persoonlijk en gastvrij.

• Verbleef: Juli, 2009, reisde met een partner
27 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in San Gimignano bekeken
Locanda dell' Artista
nr. 1 van 67 in San Gimignano
390 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Casolare di Libbiano geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casolare di Libbiano

Adres: Localita Libbiano 3, 53037, San Gimignano, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Toscane > Province of Siena > San Gimignano
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 67 B&B's / pensions in San Gimignano
Prijsklasse: 110 € - 208 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Casolare di Libbiano 3*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Casolare di Libbiano met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Casolare Di Libbiano Hotel San Gimignano

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?