“Verschrikkelijk ”

Ristorante Dorando'
Geclassificeerd als nr. 68 van 125 Restaurants in San Gimignano
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschrikkelijk
Wat een slecht restaurant.
Snel voorbij lopen en absoluut niet naar binnen gaan.
De biefstukken waren nog taaier dan een pirelli band, Michelin ster? L
Bediening heel slecht, een paar chagrijnige dames die nog niet de moeite namen om zich verstaanbaar te maken.
Je betaald 2,50 coperto en 10% onderaan de streep, zie nota. En het ergste is dat het helemaal nergens naar smaakte.
Doe jezelf een lol en ga er niet naartoe

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt niet komen. Slechte bediening, slecht eten. Veel te duur voor wat je krijgt. In deze leuke stad kan je nog beter honger lijden. Echt proberen elders te eten. Is alles bezet, ga dan weer terug naar je vakantie adres. Wat anderen ook schreven, niets mee doen. Echt niet... Ben normaal niet perse kritisch, maar als je zoveel moet afrekenen voor de troep die je hier krijgt...

Datum van bezoek: augustus 2020
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het oog een prima restaurant. Bediening ok, eten absoluut niet in verhouding met hoge prijzen. Drankjes etc. ook buitengewoon duur (5 euro espresso, 6 euro voor halfvol glas bier). Naast coperto ook 41 euro verplichte fooi. Wij slaan deze voortaan over

Datum van bezoek: juli 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan natuurlijk in dit toeristische dorp voor mainstream kiezen. Maar echt Toscaans eten doe je hier! Aparte smaken met zorg gemaakt. Pasta met blauwe kaas en perensaus, wildzwijnsaus, toscaanse broodsoep, heerlijk.Extra aandacht voor de wijn. Na proeven zag ze enige twijfel bij ons. Direct een andere fles met een glimlach. En als afsluiting een mooie (flinke) grappa. Gewoon naar toe gaan en niet naar de allemaal-hetzelfde-restaurantjes!

Datum van bezoek: juni 2019
30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting hebben we ruim een uur gewacht tot dit restaurant open ging...
Als voorgerecht hadden we de eend. Hier was weinig mee gedaan. Het lekkerste was de garnering (broccoli). Vervolgens aten we de tagliatella met wild zwijn. Lekker maar simpel. En de kwartel. De kwartel was aan de droge kant. Als hoofd hadden we de biefstuk en de lam. De biefstuk was niet gekruid en daardoor erg saai. De lam was heel
erg lekker. We hebben het toetje overgeslagen. Een kleintje wijn er bij en we rekende 135 euro af voor een redelijk teleurstellend diner.
De bediening was fantastisch en ook de tijd tussen de gangen door.
Al met al redelijk gegeten maar tegen een veel te hoge prijs...

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Ristorante Dorando' bekeken, bekeken ook

San Gimignano, Province of Siena

In Ristorante Dorando' geweest? Deel je ervaringen!