“Lekkere wijn en antipasti”
Beoordeling van I Porci Comodi

I Porci Comodi
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.104 Restaurants in Pisa
Keukens: Italiaans
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein winkeltje waar je lekker kan borrelen en antipasti kan eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Tip: kom net voor de lunch, want er zijn weinig zitplekken en het kan er aardig druk worden.

Er zijn ook opties voor vegetariërs, en ik denk ook voor veganisten.

Datum van bezoek: januari 2019

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes, echt een aanrader! Personeel heel vriendelijk. Alleen voor deze broodjes zou ik al terugkomen naar Pisa.

Datum van bezoek: juli 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na hier 3 jaar geleden al eens geweest te zijn eigenlijk min of meer per ongeluk langs gelopen. We dachten direct, ja, hier moesten we zijn.
Enthousiast ontvangen door de mannen achter de toonbank die ons dit keer geen uitleg hoefden te geven over de mogelijkheden. Een borrelplateau voor 3 besteld, flesje rood erbij en heerlijk op het naastgelegen plein in de zon genoten van dit lekkers. Bij het terugbrengen van de spullen onszelf nog even vereeuwigd met de medewerkers. Voor een broodje, een lunch of een borrelplateau... loop hier even langs, spijt krijgen doe je niet. De prijs is zeer goed en de kwaliteit super. Écht een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan en werden meteen aangesproken door 1 van de jongens. Hij sprak Engels en legde een en ander uit over hun kaart. Tijdens een gezellig gesprek met de 3 jongens (met humor) werd ons eten klaar gemaakt. Vervolgens met een goed gevuld plankje de deur uit gegaan om heerlijk op het pleintje te zitten eten.

Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
4 september 2018 beoordeeld

Een ronduit fantastisch 'diner' midden in Pisa.
Het eten is van een hoog niveau. De prijs net zo en de service is een van de beste die ik in Italie heb meegemaakt. De heren achter de bar zijn vriendelijk en hebben het duidelijk erg naar hun zin, hierdoor jij automatisch ook (zeker na het eten).
Omdat het diner nogal klein is (lees: postzegel) raad ik u aan om het lekker mee te nemen naar buiten en op het pleintje voor het Universiteitsgebouw te verorberen.

Totaal niet onbelangrijk: de keuze van deze tent is enorm! Je bent zowat vijf minuten kwijt door het lezen van het grote en zalige menu. Ook is het erg fijn dat je veel krijgt voor wat je betaald, vaak een heel stokbrood.

De verborgen parel van Pisa

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die I Porci Comodi bekeken, bekeken ook

In I Porci Comodi geweest? Deel je ervaringen!