30 maart 2016 beoordeeld

Wij vonden de accommodatie niet schoon, vies rooster in de badkamer, niet genoeg waterdruk in de douche.
Baby bed was er niet, terwijl we dat tijdens de boeking wel gevraagd hebben.
Taxi naar vliegveld was wel goed geregeld.

Verbleef: maart 2016, reisde met familie
maisondeimiracoli, Proprietario van Maison dei Miracoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

La ringrazio per aver condiviso la sua esperienza.

24 oktober 2015 beoordeeld

Prima in orde. Ontbijt hebben wij over geslagen omdat er niks vers was, maar ontbijt is volgensmij sowieso niet voor de Italianen weg gelegd. Kamer waa ruim, rustige omgeving. Douche goed schoon. Aardige host

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
maisondeimiracoli, Proprietario van Maison dei Miracoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2015

Thank you so much !!!

4 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is perfect, vlakbij de toren van Pisa. We hadden echter een kamer bij de keuken waardoor je zowel geluid had van mensen die s avonds in de keuken gingen rommelen als geluid van de straat. De eigenaar is wel vriendelijk. De kamer was echter niet goed schoon en het ontbijt stelde weinig voor.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner

La ringrazio per aver condiviso la sua esperienza.

8 augustus 2015 beoordeeld

Zeer gedateerde B&B. Voor ons onbegrijpelijk dat er een hoge waardering aan gegeven wordt. Zeer armoedige balkons en tuin. Deuren kapot of sloten niet goed. Ontbijt dik onvoldoende, er was niet eens een kop thee.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
maisondeimiracoli, Direttore van Maison dei Miracoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2015

We zijn erg jammer voor zijn ervaring, hij kon nog waarschuwen voor overlast om problemen ter plaatse op te lossen.

2 april 2015 beoordeeld

Toen we aankwamen in het hotel werd er geklust en stond er een fiets in de gang, waardoor we er moeilijk door konden met onze koffers. Dit terwijl het personeel op de hoogte was hoe laat we zouden komen. De kamer was oke, maar de douchekop was kapot, waardoor we de eerste dag niet konden douchen. Ook de rest van de inrichting was gammel. De kosten voor de kamer werden zonder overleg of aankondiging van onze rekening afgeschreven en op de tweede dag stond er ineens een stapelbed op onze kamer waar we niks vanaf wisten. Ook werd de kamer tussendoor niet schoongemaakt en kregen we geen nieuwe handdoeken. De ligging t.o.v. de toren van Pisa is goed. Maar het vliegveld is 36 minuten/3 km lopen en het treinstation is 20 minuten lopen.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
maisondeimiracoli, Proprietario van Maison dei Miracoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2015

Allereerst wil ik opmerken dat de douche was in perfecte staat (en is weer in perfecte staat) toen je aankwam, dus ik neem aan dat je helaas op eigen breken, je
Check-in is om 15:00, hebben we gedaan voordat u krijgt een gunst, en het is normaal dat je de verwarring hebben gevonden .... We waren de schoonmaak doen
Niemand zei dat je naar het vliegveld om Voeten, alle met de bus op 2 minuten van de B & B.
Het wetsvoorstel werd regelmatig opgeladen als vereist volgens de voorschriften te boeken .... Zeker, alles was wiebelig, als je alles wat je vindt breken ..
Hoe dan ook, van de berichten die u verzonden leek niet gelijk dat je slecht ..... Ik raad voor het schrijven van kwaadwilligheid, als je echt een korting dicomunicarlo personeel