Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Gezellig familiehotel, ideaal gelegen als uitvalsbasis. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Mooie en propere kamer met badkamer. Ook gezellig terras op de bovenste verdieping.
Heel lekker en uitgebreid ontbijt in een gezellige eetkamer.
Parkeergelegenheid.
Een aanrader als je Pisa bezoekt.
Even opletten bij het zoeken v h hotel, omdat je op een klein pleintje terecht komt waar je enkel te voet doorkan.. met de wagen moet je gewoon 2 minuutjes rondrijden....

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 juli 2018

Dit hotel ligt op een paar honderd meter van de beruchte toren.
Mooi verzorgd, proper en comfortabel hotel.
De kamer viel mee, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt zeer goed.

Opgelet, er is geen parkeergelegenheid. Na het afladen moet je zelf de wagen terug buiten de stadsmuur gaan parkeren, of het hotel doet het tegen betaling.

Je moet ook strict de indicaties die het hotel je zal bezorgen volgen en via de juist poort de stafsmuur binnegaan. Ik deed dit niet en reed een halfuur rondjes om er te geraken. De GPS lukt het niet...

Ik zou het hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 november 2015

een ouder hotel vlak in het centrum.
gemakkelijk om van hieruit alles te voet te bezoeken.
kamers en badkamer zijn nogal verouderd.
ontbijt is in orde maar niet geweldig te noemen.
nogal veel straatlawaai dat te horen is op de kamer omwille van de slecht geisoleerde ramen.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 15 oktober 2013

10 minuutjes wandelen van de site van de toren.
Personeel: heel vriendelijk en gedienstig. Er is mogelijkheid van parkeren als je er voor betaalt, en het personeel zal je wagen naar die (verborgen) parkeerplaats rijden. Op het ogenblik dat wij er waren was het hotel moeilijk bereikbaar (heel wat eenrichtingsbanen en voetgangersstraten).
Uiterlijk uitzicht: in dit hotel zou je nooit boeken ! Maar binnenin is het netjes, proper, gerieflijk.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 11 augustus 2011

5 minuten lopen naar de Scheve Toren! Wij zaten al bijna ver buiten het centrum in een hotel van een keten (195 eur/nacht), toen bleek dat wij voor minder vlakbij de toren en midden in het centrum terecht konden. Hotel di Stefano is een keurig familiehotel in een rustig straatje. Het gebouw is historisch. De kamers zijn romantisch, de bedden groot genoeg met goede matrassen, de service is prima. Een gezellig eetzaaltje, waar helaas een enorme flatscreen op CNN stond, weliswaar zonder geluid. Maar even gevraagd of dat uit mocht, zodat wij rustig konden ontbijten. Een nadeel is de auto, die kan voor ca 20 euro / dag in hun eigen garage. Hiervan betalen ze 12 euro aan de politie, omdat je door een videocontrole het autovrije gebied in rijdt. Het hotel handelt dit af, ze hebben afspraken. Eventueel aan de straat parkeren dan maar, al zou ik aanraden je auto toch in hun garage te laten zetten.
Met twee overnachtingen, twee maal ontbijt en twee dagen auto betaalden wij voor 4 personen 398 euro. Prijzig, beslist, maar met als doorslaggevende factor de romantische locatie midden in het centrum is het het wel waard voor die ene keer. Want in Pisa doe je het beste alles te voet en het is heerlijk na een avondje naar je hotel te kunnen wandelen. (AH)

Datum van verblijf: juli 2011