“Mooie moderne zaak ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een mooie zaak goede bediening en heerlijke wijnen echt een aanrader als je Pisa bezoekt

Datum van bezoek: februari 2018

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij de Vero Bistro! We kregen broodjes vooraf en doordat de bereidingstijd wat langer duurde ook nog een aardappel-prei soepje van het huis. Het hoofdgerecht was een flink bord vol en heerlijk op smaak gebracht! Ook is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Totaal €31,-
Zeer zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2017
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier tijdens een zakenreis alleen gegeten - ik sliep om de hoek. Beste tonijn die ik in tijden gegeten heb - met gesauteerde spinazie en aardappel puree met pesto. Heerlijk - alleen een te grote portie voor mij - maar dat probleem is te overzien (ik ben niet zo'n grote eter). Prima bediening met ongedwongen sfeer. Ik kom graag terug!

Datum van bezoek: oktober 2016
15 maart 2016 beoordeeld

Toen we binnenkwamen voelden we meteen de warme sfeer. Heel aardige bediening. Alleen toen we hoorden, dat de kok Engels was en Italiaans ging koken waren we niet meer zo blij. Toen kwam het eten en dat was zó heerlijk. Ik had groene asperges, de lekkerste ooit!

Datum van bezoek: maart 2016
10 oktober 2015 beoordeeld

Lekkere wijn, geschonken met liefde en flair door een kenner en een echte Italiaanse barman. per glas krijg je gratis hapjes: crostini, chips en nootjes, en dit à volanté.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Vero bistro pisa bekeken, bekeken ook

Pisa, Province of Pisa
Pisa, Province of Pisa

In Vero bistro pisa geweest? Deel je ervaringen!