“Jeugdige aanrader LEKKER”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 februari 2019 beoordeeld

als je simpel en lekker wil eten en het kader minder een rol speelt. niet teveel fikfak, maar een lekkere pasta. De pasta met whiskey Jack Daniels was ZALIG, nooit zo lekker gegeten en origineel gepresenteerd.
zelf ben ik niet voor mossels, maar er werd heel veel pasta met mossels gegeten

Datum van bezoek: februari 2019

27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 7 uur zou het open gaan. Wij waren er 10 voor 7 want we hadden niks meer te doen. Om 7 uur gingen ze rustig zitten en gingen ze zelf eten voor het raam, en werd er dus niet open gedaan. Er werd geen mededelingen gedaan over dat ze later open gingen wegens omstandigheden, of dat we nog even moesten wachten. Ze zaten gewoon te eten en ons aan te kijken. Toen ze 10 over 7 open gingen, waren ze erg onbeleefd bij de deur. Een mevrouw voor ons werd geweigerd omdat ze alleen was. Het restaurant wilde geen single gasten want dit levert te weinig geld op. Wij mochten wel naar binnen maar we kregen te horen dat we echt op moesten schieten aangezien er nog meer mensen die avond aan onze tafel moesten zitten. Toen we eenmaal zaten, kwamen ze niks bij ons opnemen. We zijn uiteindelijk weggegaan zonder iets te eten omdat wij ons totaal niet welkom voelden. Echt een afrader!!

Datum van bezoek: januari 2019
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor de ravioli met kreeft (special) en spaghetti a la scoglio (mossel en venusschelpjes). Lekker gegeten. Grote portie. Goedkoop. Gezellig eethuis. Vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we pas laat in Pisa aankwamen en niet echt de tijd hadden om zelf onderzoek te doen naar een goede trattoria hebben we tripadvisor geraadpleegd en op basis hiervan onze keuze gemaakt. Dit was een zeer goede keuze. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten tegen zeer redelijke prijzen. Ik had spaghetti alla vongele en mijn man tagliatelle dello chef. Nog een groot bier, fles wijn en fles water en dat voor iets meer dan EUR 30! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurantje vonden we via TripAdvisor en de recensies waren erg goed! De pasta was heerlijk en een grote portie. Het is een klein restaurantje en er zijn veel tafels gereserveerd, dus kom op tijd! Wij waren 17 euro kwijt voor twee pasta’s en twee cola! Geen geld dus. Zeker een aanrader als je in Pisa bent! Nadeel is dat de bediening geen Engels spreekt, hierdoor is de communicatie wat lastig.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Trattoria La Ghiotteria bekeken, bekeken ook

Pisa, Province of Pisa

In Trattoria La Ghiotteria geweest? Deel je ervaringen!