Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Naast het treinstation en centrum, dichtbij het vliegveld, zeer aardig personeel. Echter is de badkamer niet hygiënisch. Als je extra handdoeken wil krijg je dat gelijk. Wel gespuis buiten het hotel. Gordijnen kunnen niet dicht maar er zit wel een rolluik.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Waren hier maar één nacht en was op zoek naar betaalbaar hotel dicht bij luchthaven en station.
Het straatje / passage waarin het ligt is een beetje armoedig, maar dat is het hotel absoluut niet!
Kregen gratis upgrade naar een suite en het ontbijt was super goed en uitgebreid. Zou hier zeker terug komen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Oubollig hotel in een mindere buurt, rond het hotel heb je mensen die rondhangen. Kamers zijn zeer gedateerd. Daarentegen is de locatie prima, naast het station en het centrum van Pisa bereik je binnen 15 lopen lopen (de toren van Pisa op 20 min). Ook het personeel is zeer vriendelijk en er is een uitgebreid ontbijt. Parkeren kan tegen betaling voor de deur of bij het station, een andere mogelijkheid is om ietwat buiten de stad bij het busstation (gratis maar met camerabeveiliging) te parkeren en voor 1 euro de bus naar het centrum te pakken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

Als je in een stad bent, wil je veel zien. Daar is deze locatie uitstekend voor. Je wandeld zo de stad in. Maar ook kun je andere steden makkelijk bezoeken door het aangrenzende station.
Kamers zijn keurig en schoon. Ontbijt Top!
Personeel was uitertst vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 25 november 2016

Bij aankomst en nadien ook bij vertrek uit Italië hier telkens overnacht. Daar is het uitstekend voor geschikt: lage prijs, dichtbij treinstation en luchthaven. Ontbijt is zeker naar Italiaanse norman ook zeer degelijk.

Datum van verblijf: september 2016
andrearPisa, Direttore van Hotel La Pace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2016

Lieve K H
Hartelijk dank voor het delen van uw reiservaring op TripAdvisor.
Wij zijn altijd zeer alert op feedback van onze klanten continu verbeteren van onze service.
Ik ben blij dat je vond de locatie van ons hotel, handig voor een bezoek aan het historische centrum en de andere schoonheden van onze mooie stad.
Het ontbijt is voor ons een belangrijk moment van het verblijf, en daarom investeren wij veel en proberen om het internationale mogelijk te maken, in een poging om al onze gasten van verschillende nationaliteiten te behagen.
Bedankt voor de tijd die hij heeft doorgebracht, ik hoop u binnenkort weer te zien in Pisa.
Ik wens u en uw familie een gelukkig kerstfeest.
Andrea