Beoordeeld op 12 juli 2017

Weeral verbleven in een super B&Bhotel! De eerste in Italië. Wat een ruime familiekamer. Zeer rustig gelegen. Receptioniste was heel vriendelijk en behulpzaam. Het is slechts 15 minuten van Pisa centrum! Wel moet je kunnen omgaan met de Italiaanse afwerking :-)

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Niet het beste uit B&B serie maar absoluut prima. Kamer is superschoon. Ligging is niet centraal maar de bushalte is meteen voor de deur en voor 2€ is men in 20min in het centrum ( lijn 5). Ontbijt is voornamelijk zoet, zoals overal in Italië, maar heel vers. Wordt continu aangevuld. Receptie is vriendelijk en kundig.
Meteen naast het hotel is een biologische winkel. Daar kocht ik iedere ochtend mijn water (0,39€) en wat ik verder nodig had.
TIP: wie graag wandelt, de Cinque Terre is prima met de trein te doen. Het eiland Palmaria is in 2,5 uur bereikbaar vanaf het hotel met bus-trein-bus-Ferry. Een zeer geslaagde, actieve, dag uit

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

We kwamen rond 20.00 aan bij dit hotel en kregen de laatste kamer. Dat bleek een prima kamer te zijn. Ruim voor Italiaanse begrippen, goed bed en nette badkamer. We waren daar voor de laatste nacht voordat we naar huis vlogen. Het hotel ligt 3 km van het vliegveld. Op ongeveer 500 meter ligt een goed restaurant, locatie op het industrieterrein is wat vreemd maar het eten is ontzettend lekker!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Hotel vlakbij de luchthaven. ideaal als je de dag erop vroeg je vlucht hebt. Propere kamers, degelijke bedden. Goeie prijs/kwaliteitverhouding. voldoende gratis parkeerplaats voor de deur. Uiteraard geen luxehotel, maar dit is ook niet de bedoeling!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 april 2016

Aangekomen vlak voor sluiten receptie = 23.00 uur: koele ontvangst door receptionist die meteen ook de bar ernaast verwittigde dat ze ons niets meer mochten serveren; de kamer was proper maar kaal; de ruit gebarsten, de kapstokken uit de muur; de helft van de lampjes werkte niet; de badkamer proper maar met schimmelranden. Het groepsontbijt vond plaats in een bovenverdieping van een aanpalende koffiebar: te weinig plaatsen, verschrikkelijke geur, koffie niet te drinken, geen messen of lepels, één broodje en één croissant. Bij ons vertrek koeken meegekregen met excuses voor ontbijt van charmante gastvrouw en stevige discussie met de eigenaar - deze laatste belde nadien reisorganisator op met excuses.

Datum van verblijf: maart 2016