“Geweldige avond gehad”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Zo’n mals stuk biefstuk hebben we nog nooit gehad, zo zacht als boter. Hartelijke gastheer, goed eten en een mooie prijs.

Datum van bezoek: maart 2019

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg lekker. De ober was zeer enthousiast en vriendelijk. De gerechten afwisselend en piccobello in orde. We hebben smaakvol gegeten.

Datum van bezoek: maart 2019
7 januari 2019 beoordeeld

we wandelden hier toevallig binnen net voor de middag. Super vriendelijke eigenaar die nog tiramisu aan het maken was en ons voor liet proeven. Mooie keuze aan de kaart, lekkere pasta, goed glas wijn en dit koffie. Vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit is dit zeker een toppertje. uiteraard proefden we de tiramisu, ze was overheerlijk! Toen we vertrokken, zat de zaak vol.

Datum van bezoek: december 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel druk en niet gemakkelijk om op spitsuur een plekje te vinden maar als dat is gelukt is het ook de moeite waard.
Vriendelijke en behulpzame bediening. Voortreffelijke pasta.

Datum van bezoek: september 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies op TripAdvisor zijn we hier met zijn vieren wezen eten. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Alles was even lekker en de service was erg goed. Erg leuk restaurant tussen alle toeristen restaurantjes

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Il Peperoncino bekeken, bekeken ook

In Il Peperoncino geweest? Deel je ervaringen!