“Super leuk!”
Beoordeling van Santa Cristina

Santa Cristina
Geclassificeerd als nr. 50 van 696 Restaurants in Lucca
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant. Heerlijk eten, goede wijnen en echt Italiaanse gerechten. Prima prijs-kwaliteit. Wij hebben heerlijk op het terras zitten lunchen onder het genot van een wijntje! Ik zou dit restaurant zeker aanraden!!

Datum van bezoek: augustus 2018

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Doorheen tripadvisor leek ons dit wel een leuke plek om te eten na een dagje Lucca. De keuken gaat open om 18u30 maar je kan gerust hiervoor iets drinken.

We beslisten om eens een salade te proberen. Toen we deze kregen keken we onze ogen uit. Enorme borden! Mijn vriend had de salade met tomaat en buffelmozzerella en ik de quinoa. Wij vonden qua smaak het wat eentonig en misten wel wat variatie en dus wat extra’s.. Ervoor hadden we de bruschetta’s genomen met tomaat, basilicum en olijfolie. Je krijg er drie met veel tomaten op maar deze zijn zeker voldoende gekruid.

Bediening is vriendelijk maar spreekt en verstaat gebrekkig Engels, niet lang moeten wachten op ons eten. Terras is leuk ingericht en eveneens vanbinnen een tof interieur en eens iets anders. Wat meer trendy.

Datum van bezoek: juli 2018
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras uit de wind en in de zon. Heerlijk gelunched. Zeer betaalbaar. Aanrader is de Tagliere salami formaggi.

Datum van bezoek: april 2018
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen dit lekkere en gezellige restaurant tegen toen we in Lucca aan het rondlopen waren in de regen. Het is een sfeervolle restaurant met vriendelijke serveerders en serveersters.

Het eten was erg lekker als je vegetarisch bent dan is de "vegetarische burger" echt een aanrader. Daarnaast zijn de salades ook aan te raden. De prijs- kwaliteit verhouding is erg goed!

Kortom zeker proberen als je naar Lucca gaat!

Datum van bezoek: september 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi modern terras waar je gezellig kunt zitten en lekker eten. De houmous met gedroogde tomaatjes is zeker een aanrader. Melanzane parmigiana (aubergine gerecht) was overheerlijk!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Santa Cristina bekeken, bekeken ook

In Santa Cristina geweest? Deel je ervaringen!