“Aanrader!!”
Beoordeling van Peperosa Ristorante

Peperosa Ristorante
Reserveren met
Peperosa Ristorante is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 692 Restaurants in Lucca
3 oktober 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, zeer lekker gegeten en zeer mooie locatie. Je verwacht je aan een overdreven duur restaurant op zulke locatie, maar zijn zeer normale prijzen. De kwaliteit van de gerechten is echt hoogstaand.
Zeker een aanrader om te gaan eten op het mooiste plein van Lucca.

Datum van bezoek: september 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na op zaterdagavond bij verschillende restaurants te zijn weggestuurd omdat we geen reservering hadden, per toeval bij Peperosa terecht gekomen.
Het personeel doet erg hun best, soms een beetje te veel. Bijzonder vriendelijk en erg servicegericht.
Vooraf hadden wij de coquilles en de steak tartaar. Als primi de risotto met witte truffel en de tagliolino. Allen bijzonder lekker. De coquilles waren zelfs zo lekker dat we deze vervolgend nogmaals bestelden.
Lekkere wijn en goede uitleg hierover.
Alhoewel sommige collega's op dit plein je het ergste doen vrezen is Peperosa zeker de moeite waard. Meer dan zelfs.

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval gingen we hier zitten op zoek naar een restaurantje om ons dagje Lucca af te sluiten en we hebben hier zeker geen spijt van gehad. Alles klopt hier. Vooraf de carpaccio, erg mooi opgemaakt. Daarna de Angus beef welke volgens mijn vriend de lekkerste was die hij ooit heeft gegeten. Ik had de tagliatelle met truffel die ook ontzettend was. Bijpassende wijnen waar ze met passie over vertellen. Een must visit na een dagje Lucca.

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel ophef over dit restaurant maar mij viel het een beetje tegen.
Allereerst afschuwelijke muziek uit een goedkoop boxje op het terras, schel en truttig.
Het voorgerecht , coquilles, was heerlijk en het nagerecht wat ik had , pina colada met merengue, was uitmuntend, maar het hoofdgerecht , biefstuk op geroosterde paprika was zo extreem zout dat het niet te eten was. De iberico pork was ok.
Locatie is perfect aan het piazza amphitheatro!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, heerlijk gegeten tegen redelijk prijs.
Erg mooie en gezellige locatie aan Piazza.
Echt top.

Reizigers die Peperosa Ristorante bekeken, bekeken ook

In Peperosa Ristorante geweest? Deel je ervaringen!