“Anders Italiaans genieten”

Geclassificeerd als nr. 69 van 691 Restaurants in Lucca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten op aanraden van “ Smaak van Italië” restaurant Punto in Lucca. Deze tip is een schot in de roos. Geen toeristen rommel maar heerlijk eten buiten de standaard keuken. Verrassend en uiterst smaakvol, tevens heerlijke wijnen per glas en dit alles is ook nog eens heel vriendelijk van prijs. Zeker bezoeken wanneer je in Lucca bent en lekker wilt eten.

Datum van bezoek: mei 2018

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier bij toeval terecht. Aparte menukaart en een erg gezelllige sfeer op het intieme binnenplein.

Datum van bezoek: september 2016
16 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij Tommaso en zijn kundige koks hebben we heerlijk gegeten. Wat een geweldige sfeer en bijzonder eten!
PUNTO: Een ontmoeting tussen voedsel, kunst, cultuur. Een ontspannen sfeer en een innovatieve benadering van voedsel... Zie hun website, is helemaal waar!

Datum van bezoek: augustus 2015
12 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 weken pizza, pasta, gamba's zijn wij hier gaan eten op advies van Roberto en Margherita. Het was werkelijk TOP! Wij hadden een verrassingsmenu 8 gangen en een heerlijke fles wijn. Totaal €145. Relaxte sfeer, prima bediening !!
De gerechten zijn allemaal vers en gemaakt met 100% Italiaanse producten. Restaurant is nu 2 1/2 maand open en elke avond vol.
Wij hebben in romantische binnen tuin gezeten!

5 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant steekt Italiaanse klassiekers in een modern jasje zonder de eigenheid aan te tasten. Wat een heerlijk eten! Het binnenplaatsje achter het restaurant is heel gezellig. Voor het restaurant is ook een terras maar daar werden we weggeblazen door de muziek van de buren (toen wij weggingen was het er een stuk rustiger). Als je op tijd komt kun je zonder reservering terecht. (Op tijd is rond 19:30 uur). Kom je een uur later, dan wordt het lastiger. De keukenbrigade is vanaf het terras te zien, aan de rust zie je dat ze goed georganiseerd zijn. De rekening voor 3 gangen + wijn + koffie met limoncello was onder de 100 euro.

Reizigers die Punto bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Punto geweest? Deel je ervaringen!