“Lekker eten in een prachtige, gezellige tuin”
Beoordeling van Ristorante La Norma

Ristorante La Norma
Geclassificeerd als nr. 40 van 691 Restaurants in Lucca
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren zeer lekker eten gekregen. De menu van de chef is ZEKER een aanrader!! We werden vriendelijk bediend in een aangenaam kader! Dit restaurant moet je doen als je in de buurt van Lucca bent.

Datum van bezoek: september 2018

3 september 2018 beoordeeld

Zeer mooie zaak en aan te raden als je van lekker eten houdt. De Tasting menu is slechts 30 euro per persoon. Je krijgt 9 gerechten (het dessert bestaat uit een duo dus eigenlijk 10). Het eten is sterwaardig.
Ze hebben een zeer uitgebreide wijnkaart. De bediening is Top.
De dienster spreekt zeer goed engels. Het merendeel van de wijnen staan geprijsd tussen 20 en 30 Euro. We hebben een witte wijn fles van 18 euro gekregen en een rode fles 20 euro. Het was op aanraden van de dienster ze had zelf mogen kiezen van ons. Ze vraagt eerst welke smaken we graag hadden en daarop maakt ze een gepersonaliseerde keuze.
Niet twijfelen en deze zaak doen. Het is onbegrijpelijk dat de zaak niet vermeld staat in de gids van Michelin 2018. De zaak verdiend op zen minst de vermelding.

Datum van bezoek: september 2018
28 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk 9 gangen tastingmenu. Volgens mij kregen we er zelfs 10. Heerlijk buiten gegeten. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2017
6 april 2017 beoordeeld

Het proefmenu van 9 kleine gangen is een echte aanrader.Vriendelijke bediening.Grote keuze in bubbels en wijnen.
Was er voor de tweede keer en ga zeker weer terug bij een volgend bezoek aan Lucca

Datum van bezoek: april 2017
18 augustus 2016 beoordeeld

Een typisch restaurantje wat je zonder tripadvisor waarschijnlijk niet zo vinden.
De entree ziet er niet echt uitnodigend uit, maar achter het restaurant hebben ze een terras wat wel gezellig is maar zeker niet zo mooi.
Het proefmenu (30€) is een absolute aanrader, 9 kleine originele gerechtjes, die op ster niveau zouden kunnen zijn. Bediening was ook super vriendelijk. Een regelrechte TOPPER. Alleen voor de niet drinkers, softdrinks hebben ze niet, zelfs geen thee na de maaltijd.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Ristorante La Norma bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Ristorante La Norma geweest? Deel je ervaringen!