“Origineel”

Geclassificeerd als nr. 71 van 690 Restaurants in Lucca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen typische pizzeria zoals elke andere. Interieur lijkt wat kitscherig maar is best wel leuk! De uitbater is gekleed als piraat. Bediening zeer vriendelijk. Alhoewel we wel even hebben moeten wachten op het eten, wordt er heel hard gewerkt. Het zit dan ook stampvol! Wel snel brood en drank gekregen. Eten zeker goed prijs/kwaliteit! Aanrader in Lucca!

Datum van bezoek: augustus 2018

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect voor een lekkere lunch. Verse huisgemaakte pasta. Prima prijs/kwaliteit. Vlotte vriendelijke bediening in prima engels. Verrassend interieur !

Datum van bezoek: mei 2018
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we hier terecht. Omdat we op zoek waren naar een toilet, uiteindelijk hier ook een hapje gegeten, wat op zich erg authentiek aan deed. De gastheer Ubaldo is een aardige man, mijn dochters van 2 en 4 jaar waren gefascineerd door zijn piraten uiterlijk en de inrichting van de zaak. Mijn vrouw vond haar pasta toch net iets te pittig en de wijn net iets te heftig. Verder hanteren ze nette prijzen.

Datum van bezoek: juni 2017
20 juni 2017 beoordeeld

Eigenlijk zat het terras vol maar er werd snel even een tafel vrij gemaakt. Iets buiten de kaart besteld. Prima gegeten goede vlotte bediening. Iets achteraf buiten het toeristengeweld. Een echte aanrader om het andere Italië een keer mee te maken.

Datum van bezoek: juni 2017
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een bijzonder restaurant. Er eten veel amerikanen en dat zal misschien iets met de grote van de porties te maken hebben. Ze hebben zelfs doggy bags. Het eten is redelijk en verder is het grappig om een keer mee te maken.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Trattoria da Ubaldo bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Trattoria da Ubaldo geweest? Deel je ervaringen!