Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Gezien alle beoordelingen zal dit een afwijkende zijn. Een nacht geboekt in dit hotel. Ontvangst was zakelijk (na enige tijd wachten). Kamer bleek niet conform boeking te zijn (begane grond in plaats van upper level en geen typisch Toscaanse kamer). Gezien prijs per nacht was deze verwachting wel gewekt. Kennelijk beschouwd men alles boven het restaurant (in de kelder) als upper level. Parkeerplaats was vol, dus moesten we achteraf parkeren. Kamer was niet schoon, voegwerk in douche smerig en douche liep vol (afvoer verstopt). Dus helaas niet zo’n fijn verblijf zoals anderen. Uiteraard is de villa en het terrein schitterend. Ontbijt was ook goed verzorgd, zeer nette en vriendelijke bediening. Echter, we zouden er niet teruggaan en dat is ook vermeldingswaardig.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Mooie schone kamer, fijn bed, zeer hartelijk ontvangen en constant vriendelijk benaderd door het personeel. De locatie is erg mooi, in de natuur met heel fijn zwembad (voldoende zon en schaduw) en toch dichtbij lucca. Ik heb een fiets gehuurd en was er binnen 15-20 minuten. Het ontbijt was lekker en het avondeten ook. Kortom, genoten van mijn verblijf!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Authentiek hotel in een rustige mooie omgeving tussen de olijfbomen. Gastvrij ontvangst, schone kamers, top ontbijt. Onz kamer had een beschilderd plafond, mooi uitzicht over de tuin en vallei en een mooie mozaïek telelvloer. Goede bedden en goed verzorgde kamer.

Dichtbij de prachtige stad Lucca die je vanaf het hotel per fiets in 15 minuten kan bezoeken. De moeite waard met de beste ijszaak van Italië, veel leuke winkels en mooie pleinen en kerken.

Goed restaurant erbij met lekkere wijnen uit de regio.

Wij komen hier zeker nog eens!

Datum van verblijf: augustus 2018
albergovillamarta, Direttore generale van Albergo Villa Marta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Thank you very much for your review Antoine. We are really pleased that you liked the hotel and you had a remarkable stay.
See you next time.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Nu voor 3e keer in Villa Marta in Vlla Marta verbleven en wederom was het uitstekend.
Nu zelfs 6 overnachtingen gehad want met huurauto is er zat te zien in de omgeving.
Afgelopen winter is er een zeer mooie serre aangebouwd waardoor het geheel nu een echt restaurant geworden is en eigenlijk het idee geeft dat je in de tuin zit te eten met zoveel uitzicht om je heen.
De gerechten zijn van een heel hoog niveau en ook erg lekker en service van het restaurantpersoneel is service van de bovenste plank.
Kamers zijn echt zeer schoon,erg ruim en erg gezellig en ook nog eens een goed bed en fijne badkamer met een prettige douche.
Al met al een zeer fijn hotel waar alles klopt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017

De omgeving van Lucca is erg groen met veel kleine wegen. Daar tussen ligt Albergo Villa Marta. Wij hadden een erg mooie kamer met uitzicht op de tuin en de bergen. Personeel was aardig, en wij hebben lekker gegeten in het restaurant. Mooi zwembad in de tuin, helaas zat het weer niet mee. Kamer op de begane grond, toch geen geluidsoverlast gehad.

Datum van verblijf: september 2017